כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"אתה לא מתבייש?"

המגיש המאופק תקף בזעם את דודי אמסלם

המגיש דני קושמרו, תקף את השר אמסלם שהתבטא השבוע בכנסת נגד אודי אורי, טייס קרב בעברו, שנפגע בעינו ממכת"זית במהלך המחאה נגד הרפורמה המשפטית: "אמירה מגעילה"

המגיש המאופק תקף בזעם את דודי אמסלם
השר דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מגיש חדשות 12 דני קושמרו, תקף במהלך סוף השבוע את השר דודי אמסלם, לאחר שזה התבטא השבוע בכנסת את אל"מ (במיל') אודי אורי, שנפגע בעינו ממכת"זית במהלך המחאה נגד הרפורמה המשפטית. "אמירה מגעילה על לוחם בצה"ל, טייס קרב שכמעט איבד את עינו", תקף קושמרו שבדרך כלל שומר על איפוק.

עוד הוסיף: "לקרוא לו צפונבון שקיבל שריטה בעין. אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?".

כאמור, אמסלם תקף את אודי אורי בכנסת: "היה איזה אחד שנשרט ליד העין, שלחו אליו את ה-BBC, כל רשתות הטלוויזיה, למה? אחד צפונבון נפצע בעין, חס ושלום, איך יכול להיות?".

בראיון לעודד בן עמי ב'ערוץ 12', התייחס אורי לדברים של אמסלם ואמר: "אני לא צפונבון, אני הכי רחוק מצפונבון, אבל זה לא באמת העניין. האמירה של השר אמסלם מגחיכה אותו עצמו והוא באמת לא ראוי להתייחסות".

הוא סיפר: "מישהו שלח לי את זה ופשוט צחקתי. באמת צחקתי, קצת ריחמתי עליו אפילו. מי שרוצה לבדוק אם אני צפונבון או לא יכול ללכת אחורנית להיסטוריה שלי. השר אמסלם הוא בסך הכול עוד צינור פליטה במכונת רעל שמורכבת מעוד צינורות פליטה, כמו קרעי, ואטורי, וינון מגלים למיניהם, שפולטים את דברי הרעל האלה של מכונת הרעל".

לפי הדיווח ב'ערוץ 12', אודי אורי, טייס קרב לשעבר, נפצע בעינו בהפגנה באיילון מפגיעת מכת"זית ומאז עבר שני ניתוחים וצפויה לו החלמה ארוכה בתקווה שהראייה בעינו הימנית תחזור. הוא סיפר על כך בראיון ואמר: "הניתוח היה מאוד מוצלח, כרגע אני נכנס לשלב של מנוחה של כמה שבועות. לאחר מכן אכנס שוב לניתוח נוסף כדי לגמור את השיפוץ. כרגע אני לא רואה. אבל אני אופטימי שאני אראה. ואם אני מבין נכון את רוח הדברים, אני אחזור לראות". כך אורי.

דודי אמסלם דני קושמרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד