כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מעורר סערה

פעיל הליכוד למפגינים: "גאה על 6 מיליון שנשרפו" | במפלגה מתנערים

במהלך מחאה בצומת עין הנצי"ב אמש נגד הממשלה, הטיח פעיל הליכוד איציק זרקא במוחים אמירה מזעזעת שזכתה להתנערות משר המשפטים לוין: "אני גאה על 6 מיליון שנשרפו" | שר המשפטים לוין: "לא אעבור לסדר היום על התבטאויות אלימות ופוגעניות, אפילו אם הן באות מאיש ימין"

פעיל הליכוד למפגינים: "גאה על 6 מיליון שנשרפו" | במפלגה מתנערים
איציק זרקא צילום: מתוך הפייסבוק שלו

האלימות המילולית לא פוסחת גם על הצד הימני. איציק זרקא, חבר מרכז ליכוד בולט ששרי 'הליכוד' מהללים ומזמינים לטקסים של המפלגה ואפילו מארחים אותו בכנסת, התבטא במילים מחרידות במהלך מחאה נגדית מול מפגינים נגד הרפורמה המשפטית.

בתיעוד ברשת מצומת עין הנצי"ב שבכניסה הדרומית לבית שאן נראה זרקא עומד וצועק לעבר מפגינים: "אשכנזים, שתישרפו בגיהנום, טפו עליכם. לא סתם 6 מיליון הלכו, אני גאה, גאה על 6 מיליון שיישרפו הלוואי".

שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים | אם אתם בעלי הזכויות של התיעוד ומעוניינים בקרדיט, צרו עמנו קשר ב[email protected]

הראשון שגינה מבין בכירי 'הליכוד' הוא סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין שכתב הלילה: "אני מגנה בכל לשון את ההתנהגות וההתבטאויות המזעזעות של איציק זרקא הערב. אין מקום להתנהגות ולהתבטאויות כאלה בשום מקום ובשום מצב".

עוד הוסיף השר לוין וכתב: "בניגוד לדרך שבה פועלים ראשי האופוזיציה, שמגבים אלימות, סרבנות והסתה משמאל, אני לא אעבור לסדר היום על התבטאויות אלימות ופוגעניות, אפילו אם הן באות מאיש ימין".

שר הביטחון יואב גלנט מ'הליכוד' הגיב וכתב: "דוחה בשאט נפש את אמירתו הבזויה של איציק זרקא. במיוחד בימים אלו, על כולנו, מימין ומשמאל, לשמור על שיח מכבד וראוי ולזכור כי למילים יש משמעות. טוב עשה שהתנצל".

גם מפלגת 'הליכוד' הרשמית גינתה ומסרה: "תנועת הליכוד מגנה בתוקף את דבריו של איציק זרקא ומתנערת מהם לחלוטין. לא נקבל ולא נכיל אמירות מזעזעות מהסוג הזה. אנו קוראים לעצירת השיח המסית והאלים מכל הצדדים, זה הזמן להתאחד מול אויבנו והאתגרים הרבים שניצבים לפנינו".

6 מיליון השואה הסתה יריב לוין איציק זרקא הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד