כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קונספירציה בזויה

אנטישמיות חדשה: הקורונה הרגה שחורים וקווקזים - יהודים וסינים היו חסינים

רוברט קנדי איש המפלגה הדמוקרטית אמר כי הנגיף תקף קווקזים ושחורים. הוא טען כי "האנשים שהכי חסינים הם יהודים אשכנזים וסינים". קנדי הזהיר מפני נשק ביולוגי חמור יותר שנמצא בצנרת עם "שיעור תמותה של 50% מזיהומים"

אנטישמיות חדשה: הקורונה הרגה שחורים וקווקזים - יהודים וסינים היו חסינים
מעבדת קורונה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

רוברט קנדי ג'וניור בן 69, נצר למשפחת קנדי המפורסמת, שהודיע על ריצה לנשיאות ארה"ב איש המפלגה הדמוקרטית, הפיץ תיאוריות קונספירציה פראיות של נגיף הקורונה במהלך אירוע לעיתונאים במסעדה במנהטן ניו יורק, וטען שהנגיף הוא נשק ביולוגי מהונדס גנטית שייתכן שהיה "מטרה אתנית" ובעיקר פגע בשחורים, ויהודים אשכנזים וסינים היו חסינים.

קנדי הציף את הקונספירציה במהלך זמן שניתן לשאלות. "קורונה, יש טענה שזה ממוקד מבחינה אתנית, תוקף גזעים מסוימים באופן לא פרופורציונלי", אמר קנדי. "קורונה כוון לתקוף קווקזים ושחורים. האנשים שהכי חסינים הם יהודים אשכנזים וסינים".

"אנחנו לא יודעים אם זה היה ממוקד בכוונה או לא, אבל יש עיתונים שמראים את ההבדל וההשפעה הגזעית או האתנית," הסית קנדי.

קנדי הזהיר מפני נשק ביולוגי חמור יותר שנמצא בצנרת עם "שיעור תמותה של 50% מזיהומים" שיגרום לקורונה "להיראות כמו טיול בפארק".

"אנחנו כן יודעים שהסינים מוציאים מאות מיליוני דולרים בפיתוח נשק ביולוגי אתני ואנחנו מפתחים נשק ביולוגי אתני", טען. "הם אוספים DNA רוסי. הם אוספים DNA סיני כדי שיוכלו למקד אנשים לפי גזע".

קנדי ידוע ​​כמפיץ תיאוריות קונספירציה, כמו הטענה שחיסונים גורמים למחלות כמו אוטיזם בילדים. במהלך עצרת נגד חיסונים בשנה שעברה, הוא אמר שאנשים פחות חופשיים בארה"ב מאשר אנה פרנק הייתה תחת השלטון הנאצי, לאחר גינויים נרחבים הוא התנצל על דבריו.

 

קנדי קורונה אנטישמיות בארה"ב קונספירציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד