י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הנהג עצר את האוטובוס

במהלך הנסיעה: הנער פרץ בבכי "אבא שלי נרצח"

נער חרדי התעמת בערב שבת מילולית עם נהג אוטובוס ערבי שבתגובה עצר ולא הסכים להמשיך בנסיעה. כשהגיעה המשטרה המקרה הפך למרגש וסוחט דמעות

במהלך הנסיעה: הנער פרץ בבכי "אבא שלי נרצח"
אוטובוס. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יום שישי האחרון, האוטובוס האחרון שיצא מצפת לירושלים בשעה 14:00 של חברת נתיב אקספרס, היה עמוס בנוסעים, היו עיכובים בתחנות שהיו עמוסות במשפחות ועגלות ילדים. גם המזגן באוטובוס לא ממש עבד טוב. כל זה גרם ללחץ אצל הנוסעים שבאו בתלונות בזה אחר זה לנהג.

בתוך כל הלחץ ועקב ריבוי התלונות, הנהג בן למגזר הערבי החל לסנן קללות בערבית. נער בן 13 במראה חסידי שישב לבדו במושב שמאחורי הנהג העיר לו: "מה אתה מקלל, תפסיק לקלל". והתפתח דין ודברים.

הנער לא נרגע, גם כשהנהג ענה שיפסיק לקלל, הילד בן ה-13 המשיך והמשיך להטיח בנהג ולהצליף בו דברים. בתגובה, הנהג עצר את האוטובוס כ-5 ק"מ אחר היציאה מטבריה, והודיע שאינו ממשיך בנסיעה עד שהנער עובר לחלקו האחורי של האוטובוס.

הנוסעים שמיהרו להגיע לירושלים בזמן לשבת, התחננו לנער שלו מראה עדין, שיפסיק להתעקש ויעבור לאחור, אך הנער דבק בהתעקשותו המוזרה ולא זז ממקומו. הנוסעים והנהג אולצו להזמין משטרה, לאחר כמה דקות הגיעה ניידת ממשטרת טבריה ממנה יצאו שתי שוטרות ששאלו את הילד למה הוא כל כך מתעקש ומתעמת עם הנהג. ברגע זה הילד נשבר, פרץ בבכי, והחל לספר שלפני כמה שנים אביו שאותו מאוד אהב נרצח על ידי מחבל ערבי, והטראומה מהאירוע הובילה אותו לנהוג כך בנהג הערבי למרות שברור שהוא לא קשור לאירוע.

השוטרות, הנוסעים והנהג דובבו את הילד ניחמו אותו, הילד נרגע והאוטובוס המשיך בדרכו.

נהג אוטובוס ערבי נתיב אקספרס בחור חרדי נרצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד