ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

אובמה: מתקרב לאיראן, תוקף את ישראל

התקרבות מאחורי הקלעים, בין ממשל אובמה לאיראן • בנט: "ארה"ב מתכוונת לזרוק את ישראל מתחת לגלגלי האוטובוס"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

הברית החדשה של המימשל: התקרבות לאיראן, התרחקות מישראל. ארה"ב משתפת פעולה מאחורי הקלעים עם איראן, כך מדווח ה'וול סטריט ז'ורנאל'.

בעוד ארה"ב תוקפת בחריפות את נתניהו מסתמנת התקרבות בין ושיתוף פעולה שקט בין ארה"ב לאיראן.

אתמול (ג'), ציטט המגזין אטלנטניק דברים חריפים נגד נתניהו מפי גורמים בכירים בבבית הלבן, ואף ציין כי המימשל יסיר את ההגנה מישראל באו"ם.

"הדבר הטוב בנתניהו, זה שהוא מפחד לפתוח במלחמות. הדבר הרע, זה שהוא לא יעשה דבר כדי להגיע להסכם עם הפלסטינים או עם מדינות ערב", אמר הגורם.

"נתניהו מעוניין רק לשמור על הישרדותו הפוליטית. הוא לא רבין, הוא לא שרון, הוא בוודאי לא מנחם בגין. אין לו אומץ".

פקיד נוסף אמר שנתניהו הוא פחדן ולא מאמינים לאיומיו לגבי תקיפה באיראן. נתניהו הוא סרבן, קצר ראייה, ריאקציונר, אטום, רברבן, שחצן ולוקה באספרגר",

לפי הדיווח בכתבה, בשנים 2012-2010 האמריקנים חששו שנתניהו עשוי לממש את איומיו להפציץ באיראן, בין השאר בגלל העובדה שלצדו כיהן "שר הביטחון הקאובוי, בוגר הקומנדו אהוד ברק". אולם כיום, לדבריו, בכירי הממשל סבורים כי "ביבי מבלף. הוא לא בגין".

האמריקנים לא מבינים במזרח התיכון
בשבועות האחרונים קיימת מתיחות בין הבית הלבן לממשלת ישראל, על רקע הבנייה בירושלים, בשכונות הר חומה ורמת שלמה.

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הגיב לדברים בפייסבוק תוך שהוא חושש כי: "הממשל הנוכחי מתכוון לזרוק את ישראל מתחת לגלגלי האוטובוס".

"ראש הממשלה הוא לא אדם פרטי, אלא מנהיג מדינת היהודים והעולם היהודי כולו. קללות חמורות כאלה כלפי ראש ממשלת ישראל הם פוגעניות כלפי מליוני אזרחי ישראל ויהודים בכל העולם" כתב.

"לא מנהיג סוריה שטבח 150,000 מאזרחיו, ולא מנהיג ערב הסעודית שסוקל נשים והומואים, ולא מנהיג איראן שרצח מפגיני חופש זכו לכינויים. ישראל היא המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון, והיא נאבקת מזה 66 שנים על קיומה. ישראל היא המוצב הקדמי של העולם החופשי כנגד הטרור האיסלאמי של דאעש, חיזבאללה, חמאס ואיראן. במקום לתקוף את ישראל ולכפות עליה תנאי התאבדות, ראוי לחזק אותה. אני קורא לממשל בארצות הברית להתנער מהדברים הגסים".

השר אורי אריאל הגיב: "האמריקאים הוכיחו בשנים האחרונות בורות וחוסר הבנה מוחלט בכל הנוגע למזרח התיכון, כפי שראינו בשורה של טעויות בהתנהלותם בסוריה, מצרים לוב ועוד. הם לא ישיגו שום דבר על ידי הטחת עלבונות ומילות גנאי בראש ממשלת ישראל. אני מקווה שמי שמסתתר מאחורי ״פקידי ממשל״ יתחבר חזרה למציאות בהקדם".
איראן ישראל ארהב אובמה אום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד