ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
נוטש את הספינה

אחרי כ-20 שנה: המגיש עורק לערוץ המתחרה

בעודה טובעת בים הרייטינג, המגיש אברי גלעד נוטש את ספינת 'ערוץ 13' ועורק למתחרים ב'ערוץ 12' אחרי כמעט שני עשורים ואחרי שלאחרונה התמעטו הופעותיו על המרקע 

אחרי כ-20 שנה: המגיש עורק לערוץ המתחרה
אברי גלעד צילום: צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 13

איש הטלוויזיה והפובליציסט אברי גלעד עוזב את 'ערוץ 13' ועורק למתחרים ב'ערוץ 12', אחרי כמעט שני עשורים ב'ערוץ 10' ואחר כך בגלגולו הנוכחי 'ערוץ 13'. גלעד הופיע במשך שנים מדי בוקר על המרקע בתוכנית "העולם הבוקר", אולם בעקבות נתוני רייטינג נמוכים הוחלף על ידי שלישיית מגישים: צביקה הדר, רותם ישראל ומירי מיכאלי, שגם הם לא הניבו תוצאות מספקות והורדו אחרי חודשים ספורים. כיום מגישה את תוכנית הבוקר אשת התקשורת גאולה אבן-סער, כאשר הופעתו של אברי גלעד צומצמה לאחת בשבוע בימי שישי בלבד.

לפי דיווח של כתב הברנז'ה רן בוקר ב-ynet, גלעד צפוי להצטרף לאחת מתוכניות האקטואליה החדשות של 'ערוץ 12' בהגשת נדב איל, עינב גלילי ואוהד חמו.

עבור 'ערוץ 13' מדובר במכה נוספת, לצד עזיבות נוספות לאחרונה של מגישים כמו שרון גל ואילה חסון וכן מפיקים ועורכים שפחות מוכרים שניווטו את התוכניות מאחורי הקלעים. גם הרייטינג של התוכניות בערוץ נחלש באחרונה, ואת חלקן הגדול 'ערוץ 14' המזוהה עם הימין עוקף בנתוני רייטינג מרשימים.

עם זאת נעשתה עריקה הפוכה בשבועות האחרונים מ'ערוץ 12' ל'ערוץ 13' של העיתונאית והמגישה נטע לי שם-טוב, שאמנם כבר לא מופיעה ב-12, אך עדיין לא נצפתה על המרקע של 13, ויתכן כי היא עדיין מתאמנת על הגשת התוכניות שמיעדים לה בערוץ.

ערוץ 13 ערוץ 12 עריקה אברי גלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד