ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

ראש הממשלה: תוקפים אותי כי אני מגן על ישראל

בעצרת לזכר גנדי, הגיב נתניהו למתקפה עליו מצד בכירים אמריקניים: "יש לחצים על ישראל לוותר על ביטחונה. איני מוכן"

נתניהו, פלאש90
נתניהו, פלאש90

מליאת הכנסת קיימה היום (ד)ישיבה מיוחדת לציון לזכרו של שר התיירות וחבר הכנסת רחבעם זאבי (גנדי) ז"ל, במלאות שלוש-עשרה שנים להירצחו. בישיבה נכחו בני משפחתו של רחבעם זאבי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח דבריו לביקורת שהופנתה כלפיו באופן אישי מפי "בכירים אמריקאים" ואמר:

"כשיש לחצים על ישראל לוותר על ביטחונה הכי קל לוותר. כראש הממשלה אני עומד על ביטחון ישראל, אכפת לי מחיי כל אזרח וחייל, ואינני מוכן לעשות ויתורים שיסכנו את המדינה שלנו. האינטרסים שלנו אינם עומדים בראש מעיניהם של אותם אלה שתוקפים אותנו ואותי אישית. המתקפה עלי באה רק מפני שאני מגן על מדינת ישראל. ולמרות כל ההתקפות אני אמשיך להגן על המדינה שלנו ועל אזרחי ישראל.

"אני מכבד ומוקיר את היחסים שלנו עם ארה"ב. הברית האסטרטגית והערכית בין המדינות נמשכת ותימשך."

בהמשך דבריו אמר נתניהו: "ישראל עומדת בפני מתקפה על זכות קיומה, יש מי שמכחיש את זיקת עם ישראל לארצו. יש מי שאינו מוכן לזכותו של עמנו למדינת לאום משלו. זה היה ונשאר שורש הסכסוך. יש גם מי שמאשים את חיילי צה"ל בפשעי מלחמה, בשעה שאנחנו מגנים על עצמנו במוסריות שאין כדוגמתה, מפנים כלפינו בצביעות ובעזות מצח שלא תאמן בהאשמות חסרות כל בסיס. לא מעט מהטענות הללו הפריך גנדי.

"גנדי אמר שצה"ל הוא הצבא היחיד בהיסטוריה שכבש את הר הבית ולא הרס את בתי התפילה בו. תרומתו הגדולה היא כפולה, ראשית לביטחון ישראל ושנית להעמקת התודעה".
נתניהו ראש הממשלה אובמה אמריקאים ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד