כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
באופן חריג

מליאת הכנסת תתכנס ביום ראשון הבא כדי לקדם את צמצום עילת הסבירות

הקואליציה מתכוונת לכנס באופן חריג את מליאת הכנסת ביום ראשון בשעה 10:00 כדי לאשר את הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה שניה ושלישית. גנץ: "נתניהו שוב בוחר לקרוע את העם. ‏עדיין לא מאוחר לעצור"

מליאת הכנסת תתכנס ביום ראשון הבא כדי לקדם את צמצום עילת הסבירות
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקואליציה מתכוונת לכנס באופן חריג את מליאת הכנסת ביום ראשון בשעה 10:00 כדי לאשר את הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה שניה ושלישית.

יצוין כי מדובר ביום שבו המליאה בדרך כלל לא פעילה ולא מתקדמת אז חקיקה, אך בקואליציה מעריכים כי הדיון וההצבעה עשויים להימשך שעות ארוכות, ועל מנת למנוע מצב שבו לא יישאר זמן לסיום חקיקה של עוד הצעות לקראת פגרת הכנסת בסוף החודש, היא מקדמת לתחילת השבוע את כינוס המליאה.

מחר תתכנס ועדת הכנסת בראשות יו"ר הקואליציה אופיר כץ מהליכוד, שתאשר את הכינוס החריג.

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר בתגובה: "ביום ראשון בשבוע הבא נתניהו יכול וצריך לכנס דיון מיוחד בקבינט הביטחוני, לדון בשורה של אתגרים ביטחוניים שעל הפרק, מהקרובים ביו״ש, דרך המתיחות הגוברת בגבול הצפוני ועד טהרן.

‏ביום ראשון בשבוע הבא נתניהו יכול וצריך לכנס דיון מיוחד עם שר החוץ שלו ואנשי המקצוע במשרד, לדון באתגרים הרבים בזירה הבינ״ל ובראשם הקרע ההולך ומעמיק מול הממשל האמריקאי, ולמצוא דרך שתביא אותו לבית הלבן.

‏הוא יכול וצריך לכנס דיון מיוחד עם שר האוצר ואנשי משרדו, עם בכירי המשק, ההייטק ולדון בפתרונות שימנעו כאן קריסה כלכלית ויטפלו ביוקר המחיה.

‏אבל ביום ראשון הקרוב נתניהו ימשיך להיכנע לקיצוניים - ויכנס את הכנסת לדיון מיוחד בעילת השחיתות.

‏ערב תשעה באב - נתניהו שוב בוחר לקרוע את העם. ‏עדיין לא מאוחר לעצור", כך גנץ.

עילת הסבירות הרפורמה המשפטית מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד