א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תוך 24 שעות

טראמפ: כך אביא להפסקת הלחימה בין רוסיה לאוקראינה במהירות

טראמפ מתאר כיצד יוכל לפתור את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה תוך 24 שעות. טראמפ גם אמר שהנשיא ביידן אינו מסוגל להתמודד עם מנהיגי העולם. "זו התקופה המסוכנת ביותר בהיסטוריה של ארצנו", אמר טראמפ

טראמפ: כך אביא להפסקת הלחימה בין רוסיה לאוקראינה במהירות
ג' ביידן/דולנד טראמפ צילום: מתוך פייסבוק/דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הסביר את תוכניתו להביא את השלום באוקראינה תוך 24 שעות מהרגע שהוא ישוב לבית הלבן אם ינצח את ביידן ב-2024, ואמר שהוא יגיד לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי לעשות הסכם שלום.

טראמפ אמר את דבריו במהלך ראיון ב-"Sunday Morning Futures" ברשת פוקס ניוז, הנשיא לשעבר אמר שיש לו מערכת יחסים טובה גם עם זלנסקי וגם עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, והוסיף כי הנשיא ביידן אינו מסוגל להתמודד עם מנהיגי העולם.

"אלה אנשים חכמים, כולל מקרון הצרפתי. אני יכול לעבור על כל רשימת האנשים, כולל פוטין, האנשים האלה חדים, קשוחים ובאופן כללי חכמים, הם בראש המשחק שלהם, יש לנו אדם שאין לו שמץ של מושג מה קורה. זו התקופה המסוכנת ביותר בהיסטוריה של ארצנו", אמר טראמפ.

"אז מה צריכה להיות התגובה?" שאלה המנחה ברטירומו. "אמרת שאתה יכול לסיים את המלחמה באוקראינה תוך 24 שעות. איך היית עושה את זה?".

"אני מכיר את זלנסקי טוב מאוד" אמר טראמפ "ואני מכיר את פוטין טוב מאוד, אפילו טוב יותר. והייתה לי מערכת יחסים טובה, טובה מאוד עם שניהם. הייתי אומר לזלנסקי, אתה צריך לעשות הסכם. הייתי אומר לפוטין, אם לא תעשה הסכם, אנחנו הולכים לתת לו הרבה מאד (נשק). אנחנו הולכים לתת לאוקראינה יותר ממה שהם קיבלו אי פעם אם נצטרך. אני אעשה את ההסכם ביום אחד, יום אחד", אמר טראמפ.

 

 

ולדימיר פוטין ולדימיר זלנסקי ביידן טראמפ מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד