כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לא קולגיאלי

בפעם השנייה תוך שבוע: עמית סגל נעקץ

"נו כבר! כבר יממה בלי משהו ממר סגל על טייסים…". כך עקץ בשעות האחרונות פרשן 'חדשות 12' אהוד יערי את הפרשן הפוליטי עמית סגל בקבוצת וואטסאפ פנימית של כתבי הערוץ

בפעם השנייה תוך שבוע: עמית סגל נעקץ
עמית סגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

ירי בנגמ"ש של 'ערוץ 12' וזו הפעם השניה תוך שבוע כשהמעורב הוא הפרשן הפוליטי עמית סגל. אמש כתב הפרשן לענייני ערבים, אהוד יערי בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של 'חדשות 12' בגיחוך כלפי עמית סגל: "נו כבר! כבר יממה בלי משהו ממר סגל על טייסים… אנשיו כבר ערוכים כמובן… תודה לאל". כך לפי הדלפה שהגיעה לידי העיתונאי רן בוקר.

לפני ימים ספורים, לאחר סערה שאליה נקלע אחיו העיתונאי ארנון סגל שתרם כליה ליהודי דווקא כשהוא מצהיר כי לא היה תורם אותו לערבי, כתב עמית בסופו של יום: "מאחל לכולם אחים שתורמים כליה לאדם שלא פגשו מעולם ובאהבת חינם ננצח".

פרשן הערוץ מוחמד מג'אדלה הגיב לו בעקיצה: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין". זו היתה העקיצה הראשונה בשבוע האחרון ואחריה הגיעה כאמור העקיצה אמש של אחד מזקני השבט אהוד יערי.

נראה כי עמית סגל לא עובר חיים קלים בערוץ שרובו הגדול והמובהק מזוהה עם השמאל ובייחוד בימים אלה של קיטוב בין ימין לשמאל על רקע החקיקה המשפטית.

קבוצת ווצאפ קבוצת וואטסאפ עמית סגל אהוד יערי חדשות 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד