י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שוב פוליטיקה בענף התעופה

איש צוות כרז לנוסעים בטיסה: "לאגור כוח להפגנות במוצ"ש"

"לאגור כוחות בשבת לקראת ההפגנות במוצ"ש נגד הרפורמה המשפטית". כך כרז איש צוות בטיסה חכורה של ישראייר מאלבניה. נציגת החברה התנערה מיד מהדברים והבהירה שהם נאמרו על דעת עצמו וגם חברת לאופר חידדה נהלים לאנשי הצוות בטיסות

איש צוות כרז לנוסעים בטיסה: "לאגור כוח להפגנות במוצ"ש"
מטוס ישראייר, אילוסטרציה צילום: משה שי פלאש 90

נוסעים שנחתו בנתב"ג ביום שישי במטוס חכור של 'ישראייר' שנחת מאלבניה, נדהמו כאשר איש הצוות קרא בכרוז: "לאגור כוחות בשבת לקראת ההפגנות במוצ"ש נגד הרפורמה המשפטית". כך מדווח כתב 'ערוץ 14', מוטי קסטל.

ב'ישראייר' הפנו אצבע מאשימה לחברת שירותי הקרקע 'לאופר' שמספקת שירותים מטעם חברות התעופה הזרות בנתב"ג. וטענו כי בעת הנחיתה כאשר הצוות פתח את הדלת הראשית של המטוס, נכנס לפתע עובד חברת 'לאופר' וביקש מהצוות הזר את המיקרופון כדי להודיע לנוסעים על מזג אוויר חם ע"מ שיזהרו ברדתם מהמטוס, אולם תוך כדי הדברים הוסיף איש הצוות וקרא על דעת עצמו לנוסעים לבוא ולהשתתף בהפגנות.

לפי הדיווח של קסטל, נציגת 'ישראייר' ששהתה בחלקו האחורי של המטוס שמעה זאת ברמקול, ומיד לקחה את המיקרופון הנמצא בחלקו האחורי של המטוס, ממנו הודיעה לנוסעים שהדברים שנאמרו על ידי נציג לאופר אינם על דעת 'ישראייר' כלל וכלל תוך שהיא מתנצלת בפניהם.

מחברת 'לאופר' נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה ובכל מקרה הנהלים חודדו.

נזכיר כי לפני חודשים ספורים עורר קברניט טיסת אל על מישראל לניו יורק, דורון גינזבורג סערה לאחר שכרז לנוסעים לפני ההמראה ביום השואה, "דברים כמו השואה יכולים לקרות פוטנציאלית בדיקטטורות, אנחנו נלחמים שישראל תישאר דמוקרטיה". בעקבות התקרית הוא הושעה למשך כחודש לאחר שהדברים עוררו הדים למרות שהתנצל עוד במהלך הטיסה בפני מי שנפגע מדבריו. בסופו של הליך, נגד הקברניט ננקטו צעדים משמעתיים שכללו נזיפה ואי שיבוץ לטיסות. 

הרפורמה המשפטית ישראייר לאופר מערכת כריזה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד