י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ניידות משטרה למכירה

המכרז של משטרת ישראל: כך תוכלו לרכוש רכב בזול

בימים אלה מוצעות על ידי משטרת ישראל עשרות מכוניות מסוגים שונים במכרז חדש שממש נפתח – ואם מתנהלים נכון אז אפשר להוציא את המכונית במחיר יפה מתחת למחיר המחירון

המכרז של משטרת ישראל: כך תוכלו לרכוש רכב בזול
ניידות משטרה צילום: משטרת ישראל

כיום לקנות מכונית זה עניין יקר ולמרבה הצער "מציאות" אמיתיות כבר קשה למצוא בשוק, אבל לפעמים יש הזדמנויות מפתיעות דווקא במכרזים של משטרת ישראל.

למי שאינו יודע, המשטרה עושה שימוש באלפי ניידות מסוגים שונים אשר משמשות כמובן לעבודת השיטור, אבל יש למשטרת ישראל גם ניידות שדווקא אינן משמשות לתפיסה של פושעים – אלא לתפקידים שהם יותר שגרתיים, כלומר למשל הניידות האלה משמשות כרכבים צמודים של אנשי מטה במשטרה והן עומדות למכירה לפעמים.

מעבר לכך, למשטרת ישראל יש לפעמים גם רכבי חילוט למכירה. רכבי חילוט כשמם הם: רכבים אשר חולטו מגורמים עברייניים וכעת מוצעות למכירה. למעשה, בימים אלה מוצעות על ידי משטרת ישראל עשרות מכוניות מסוגים שונים במכרז חדש שממש נפתח – ואם מתנהלים נכון אז אפשר להוציא את המכונית במחיר יפה מתחת למחיר המחירון.

המכוניות עצמן אינן במצב חדש, בחלק מהן צריך לעשות תיקונים ובחלק מהן צריך לסדר את הרכב מבחינה מכאנית. לכן כדאי להגיע למכרז עם חבר שמבין מכונאות רכב ויודע מה צריך לסדר באוטו ולהתחשבן על המחיר בהתאם. למי שמעוניין כאן ניתן לראות אילו רכבים המשטרה מציעה למכירה.

הרשימה כוללת כמה מציאות מעניינות. המשטרה אינה מפרסמת בכמה כסף היא מוכרת את המכוניות בגלל שמדובר במכרז, כלומר מי שמציע יותר לוקח והרבה פעמים המכרזים האלה מושכים סוחרי מכוניות שבאים כדי להציע מחיר נמוך – וכל מה שצריך לעשות כדי לזכות זה להציע מחיר קצת יותר גבוה ועדיין לצאת עם מכונית בזול.

המכרז הנוכחי כולל כמה מכוניות שברור שלא שימשו את השוטרים למרדפים אחרי עבריינים ויתכן שאפשר לרכוש בזול. לדוגמה, במשטרה מציעים את יונדאי I 25 המשפחתית מודל 2016 שנסעה 112,950 קילומטרים, במחירים סבירים מאוד לרכב כזה גם אם היה של אדם פרטי.

למי שרוצה מכונית היברידית וחסכונית יש טויוטה יאריס מודל 2016 עם 183,400 קילומטרים על השעון. מכוניות בעלות שבעה מקומות הן תמיד סחורה שנמכרת היטב כי אין הרבה דגמים כאלה בשוק – והמשטרה מציעה סיטרואן ברלינגו 7 מקומות מודל 2019 עם מנוע דיזל שנסע 197 אלף קילומטרים. לצידו יש במכרז ברלינגו 7 מקומות שנסע פחות מ 100 אלף קילומטרים.

את שברולט ספארק, מכונית קטנה וזולה, אפשר גם למצוא במכרז: מכונית מודל 2018 עם כ-146 אלף קילומטרים על השעון מוצעת למכירה על ידי המשטרה וגם טויוטה פריוס פלוס - רכב היברידי מבוקש למדי בעל שבעה מקומות – המשטרה מוכרת אחד כזה מודל 2017 עם 138,000 ק"מ על השעון.

מה עם אותן מכוניות חילוט? כאן נמצאת ה"שמנת". לדוגמה, במשטרה ישמחו למכור לכם מרצדס GLC יוקרתית מודל 2022 שברישום שלה מופיע שהיא "חילוט" כלומר נלקחה מבעליה. בהצלחה!

 

משטרת ישראל ניידות ניידות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד