כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024

הימין דורש תגובה: לפתוח את הר הבית ליהודים

הימין זועם בשל ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק וקורא לפתוח את הר הבית למתפללים יהודים • בנט: "נפל דבר בישראל"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

בימין שורר הלם בשל ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק הלילה (ד'), ונשמעות קריאות להגיב בפתיחת הר הבית ליהודים.

שר הכלכלה נפתלי בנט אמר: "נפל דבר בישראל. התנקשות בלבה של ירושלים בפעיל ציבור היא חצייה של קו אדום. אני קורא לראש הממשלה להחזיר את ריבונות ישראל לבירתה ומיד".

השר אורי אריאל הגיב: "אני מתפלל לרפואתו המלאה של יהודה גליק. הכדורים שנורו הערב לעברו כוונו לעבר כל היהודים שרוצים לממש את זכותם היהודית והמוסרית לעלות למקום הקדוש ביותר לעם היהודי ולהתפלל בהר הבית. אני דורש מראש הממשלה לאפשר באופן מיידי לכל יהודי לעלות להר הבית באופן חופשי, ולנקוט באגרוף ברזל כנגד הפושעים האחראים למעשה".

סגנית השר ציפי חוטובלי הגיבה: כי היא "מזועזעת מניסיון ההתנקשות ביהודה גליק, אדם טהור לב, לוחם אמת על זכותו של כל יהודי לעלות להר הבית. זאת חוליה נוספת בשרשרת הפיגועים שאינם מבחינים בין מבוגר לתינוקת. במטרה אחת, לחלק את ירושלים. יש לאפשר החל מהלילה ליהודים להתפלל על הר הבית".

ח"כ יוני שטבון הגיב: "אין ריבונות בירושלים, קורא לממשלת ישראל להתעשת ולעצור את מחול השדים. לא יעלה על הדעת שמדינה תשלים עם טרור משתולל בבירתה כעובדה מוגמרת. עם טרור נלחמים, לא משלימים".

ארגוני המקדש הגיבו כי, "מדובר בשיא מזעזע בתהליך הפקרת היהודים לגחמות המסיתים והמרצחים האיסלמיים בהר הבית, בבירת ישראל ובארץ כולה. גליק, שהורחק בלא עוול בכפו פעם אחר פעם ממשאת חייו הר הבית, נפל קורבן להזנחה הפושעת של הרשויות ולהפקרתם את בטחון אזרחי ישראל, בפרט במקום הקדוש ביותר לעם היהודי".
תפילה טרור הר הבית ישראל בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד