כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בנק לאומי וטריא חתמו על שיתוף פעולה – "הבעת אמון בטריא"

אייל אלחיאני, מייסד טריא: "ההסכם הזה הוא ביטוי נוסף למימוש תכנית ההתייעלות והצמיחה של טריא ולצעדים המשמעותיים שאנו נוקטים לגיוון מקורות האשראי בטריא, הגדלת מקורות מחוץ לפלטפורמה ומתן מענה לציבור המשקיעים והלווים שלנו" • 'טריא' היא חברה בעלת ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן בדגש על קבוצות הרכישה. 'טריא' מלווה פרויקטים גדולים ומורכבים בציבור החרדי ובהם מתחם בנדיקט בבני ברק, המשולש באחיסמך ופרויקט 'אחוזה ברמה' (גולובנציץ) בבית שמש, פרויקטים שהסתכמו לאלפי יחידות דיור והפכו למעשה חזון למציאות גם כשהאתגרים היו מורכבים במיוחד • "כל השקעה בטריא מאפשרת ליווי של עוד קבוצת רכישה."

בנק לאומי וטריא חתמו על שיתוף פעולה – "הבעת אמון בטריא"
שיתוף פעולה בין טריא ללאומי צילום: פיקסביי

חברת טריא ישראל ובנק לאומי הודיעו השבוע על מספר אפשרויות לשיתופי פעולה בין הצדדים. בין השאר, יוקצו ללאומי אופציות לרכישת כ-20% ממניות טריא ישראל. ניירות הערך יהיו ניתנים למימוש למניות רגילות של החברה במשך תקופה של 24 חודשים. בנוסף, יוקצו ללאומי אופציות לרכישת 20% מטריא פינטק.

נוסף על ההסכמים להקצאת האופציות האמורות, טריא ישראל ובנק לאומי שוקלים להתקשר במתווה עסקה, שבמסגרתה בנק לאומי יעמיד אשראי לחברה בת בבעלות מלאה של טריא ישראל. החברה תרכוש את הלוואות קבוצות הרכישה הקיימות מטריא, ובנק לאומי ישקול לממן את רכישת התיקים על ידי החברה ואת פעילות המימון העתידית שלה. בנוסף, בנק לאומי בוחן אפשרות להתקשר עם מספר קבוצות רכישה שקיבלו מימון חלקי מהפלטפורמה של טריא, כאשר בחינה זו נעשית באופן ישיר ועצמאי מול מארגני הקבוצות בהתאם לנוהלי החיתום של בנק לאומי.

אייל אלחיאני, מייסד טריא: "אנו שמחים על ההסכם עם בנק לאומי, שמהווה הבעת אמון בטריא. ההסכם הזה הוא ביטוי נוסף למימוש תכנית ההתייעלות והצמיחה של טריא ולצעדים המשמעותיים שאנו נוקטים לגיוון מקורות האשראי בטריא, הגדלת מקורות מחוץ לפלטפורמה ומתן מענה לציבור המשקיעים והלווים שלנו".

טריא, שהחלה את דרכה כחברת הלוואות בין אנשים (P2P), הפכה לאחרונה לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה. טריא מגיעה לבורסה עם תיק אשראי גדול ביחס למתחרים החוץ בנקאיים, ועל פי ההערכות מסתכם היום ביותר מ-3.4 מליארד ש"ח.

'טריא' היא חברה בעלת ניסיון עתיר שנים בתחום המימון בשוק הנדל"ן בדגש על קבוצות הרכישה. 'טריא' מלווה פרויקטים גדולים ומורכבים בציבור החרדי ובהם מתחם בנדיקט בבני ברק, המשולש באחיסמך ופרויקט 'אחוזה ברמה' (גולובנציץ) בבית שמש, והפכו למעשה חזון למציאות גם כשהאתגרים היו מורכבים במיוחד. "טריא נחלצה וידעה לתת פתרונות יצירתיים לאורך השנים ובכך מחובתנו להוקיר ולהכיר תודה" אומר לנו אחד ממארגני קבוצות הרכישה הבולטות כיום, "בנינו במימון של טריא מעל 1000 יחידות דיור בקבוצות שונות, במודיעין עילית ובית שמש, בזמן שהגופים השונים לא הכניסו אותנו בדלת. טריא הצילה עשרות פרוייקטים במגזר שלנו"

חברת 'טריא', מאפשרת קבלת מימון בתנאים נוחים יותר ועם פחות בירוקרטיה. מלבד הבנת המגזר החרדי היטב, טריא מתהדרת בזמינות מירבית, מהירות תגובה, שקיפות מלאה, כאשר התהליך כולו פשוט וקל.

מלבד המימון הפיננסי למשכנתאות, מציעה 'טריא' גם תוכניות השקעה וחסכון סולידיים ומצויה בכותל המזרח של עולם ההשקעות גם בציבור החרדי. יותר ויותר מצטרפים ובוחרים להשקיע את כספם באפיק ההשקעה הסולידי המאפשר להם בטחון פיננסי מחד ומאידך ריבית אטרקטיבית.

'טריא' מחברת בעצם בין הלווים למשקיעים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומודל עסקי קהילתי ייחודי ללא תיווך בנקאי. כספי המשקיעים מתפזרים בין ההלוואות הרבות לפיזור סיכונים אופטימאלי ובהתאם להעדפות המשקיע. למעשה, כל השקעה בטריא מאפשרת ליווי של עוד קבוצת רכישה להעמדת משכנתא לדיור. באמצעות טריא, המחברת ישירות וללא פערי ריבית בין החוסך ובין הלווה, ניתן לתרום ישירות לשגשוג הקהילה.

ההשקעה אינה תלויה בתנודתיות של שוק ההון, בטוחה, סולידית הרבה ביחס להשקעות דומות, מגובה בבטוחות.

אפשרויות ההשקעה כוללות הפקדה חד פעמית של כל סכום, גם אלפי שקלים בודדים וגם הפקדה חודשית בהוראת קבע החל מ-100 ₪ בלבד מה שמחליף את תוכניות החיסכון הבנקאיות שמציעות ריביות נמוכה.

בשנים האחרונות, העמידה טריא מימון למשכנתאות וקבוצות רכישה בהיקף של כ-7 מיליארד ש"ח. כיום מנהלת טריא תיק אשראי בהיקף של כ-3.4 מיליארד ש"ח, מתוכו כ-2.8 מיליארד ש"ח מושקעים באפיקי נדל"ן, ומגובים בבטוחות נדל"ן.

טריא בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד