י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסלול מהיר ומקוצר

בשורה לצרכנים: כך תייצרו חשמל ביתי

ההליך עצמו פשוט וישים ומאפשר לכל המעוניין להפוך ליצרן חשמל. נרשמים באתר של חברת החשמל, מקלידים את פרטי המתקן המבוקש ומקבלים אישור אוטומטי הכולל את כל המידע ופירוט התשלומים שיש להכין עד החיבור

בשורה לצרכנים: כך תייצרו חשמל ביתי

חברת החשמל בבשורה לצרכנים: מסלול מהיר ומקוצר המאפשר לצרכנים המעוניינים לייצר חשמל אישור מהיר ואוטומטי לחיבור מתקן ייצור סולארי בהיקף ביתי של עד 15 קילו-וולט-אמפר (KVA), במטרה להגדיל את מעגל יצרני החשמל.

עד לפני כשנה, תהליך הקמת מתקן pv, מתקן סולארי לייצור חשמל היה זהה לכל הספק מבוקש והיה אורך זמן רב, לפני כשנה, החליטו בחברת החשמל לקדם מסלול ירוק מהיר למתקנים קטנים עד 10 kva כך שחיבור המתקנים אינו מוגבל לקיבולת רשת החשמל.  

בפברואר השנה, הפיילוט הורחב ול-22 יישובים באזור גוש דן התאפשר חיבור מתקנים עד 15 kva על מנת לבחון השפעה על כלל הצרכנים המחוברים לרשת.

מדובר בהליך פשוט ומהיר, והנרשמים למסלול מקבלים תשובה חיובית מיד עם הרישום ללא מגבלות רשת.

היום (שני) מודיעה החברה כי היא מרחיבה את השירות למתקנים עד 15 KVA בכל רחבי הארץ עד סוף שנת 2023, לטובת בחינת השפעות נוספות.

ההליך עצמו פשוט וישים ומאפשר לכל המעוניין להפוך ליצרן חשמל. נרשמים באתר של חברת החשמל, מקלידים את פרטי המתקן המבוקש ומקבלים אישור אוטומטי הכולל את כל המידע ופירוט התשלומים שיש להכין עד החיבור בפועל.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל: זו בשורה לתושבים המעוניינים לייצר באמצעות גג הבית, חשמל נקי מאנרגיית השמש לצריכה עצמית ועסקית. המסלול הירוק מבער בירוקרטיה ומקצר לוחות זמנים לקבלת אישור חיבור מערכות אנרגיה, כיצרן עצמאי. החלטה זו משתלבת בהחלטת הממשלה שבשנת 2030 כ- 30% מייצור החשמל במדינה יהיה מאנרגיות מתחדשות.

 

 

חיסכון חשמל חשבון חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד