י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תקרית מזעזעת

משפחה חרדית נזרקה ממלון ביום השבת והועלתה על אוטובוס

קבוצה גדולה של שוטרים התייצבו במלון בניו יורק ביום שבת האחרון, ואיימו על בני המשפחה, כולל ילדים ותינוקות, במעצר - אם לא יפנו את המקום מיד. צוות המלון התלונן על רעש שעשו הילדים, דבר שהמשפחה מכחישה

משפחה חרדית נזרקה ממלון ביום השבת והועלתה על אוטובוס
המלון בניו יורק צילום: Yeshiva world news

מלון בהאנטר - ניו יורק, מואשם באנטישמיות לאחר שהעיף כמעט 40 בני משפחה חרדית ביום שבת האחרון בשל תלונת מפוקפקת על רעש.

על פי אנשים שמכירים את הנושא, המשפחה החרדית שהייתה מורכבת מכמה דורות, כולל סבים וסבתות וילדים קטנים - הזמינה חדרים בסוף שבוע במלון האנטר לודג'. לפני אישור ההזמנה, המשפחה תיארה לצוות המלון כמה אנשים הם, כמה ילדים יש, ומה ניתן לצפות מהם כאורחים.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news השהות נתקלה בבעיות כמעט מהרגע הראשון. צוות המלון הזועם אמר למשפחה בכניסת כי הם קיבלו תלונות על רעש. המשפחה התנצלה ואמרה לצוות שהם עושים כמיטב יכולתם לשמור על השקט של כל הילדים, אבל כפי שהוסבר במהלך שיחת ההזמנה של חדרי המלון, זה לא דבר קל.

בשבת בבוקר צוות המלון נתן אזהרה נוספת למשפחה, בטענה שהתקבלה תלונה על ילדים שנמצאו ללא השגחה בשטח משותף לכל דיירי המלון. המשפחה טענה שזה לא נכון, אך שוב התנצלה והתחייבה להכפיל את מאמציה לשמור על הילדים.

בני משפחה הצהירו שהם לא מאמינים שהוגשה תלונות על רעש, מכיוון שהם לא קיבלו תלונה אחת מאף אחד מאורחי במלון מלבד חברי צוות המלון.

שעות ספורות לאחר מכן, צוות המלון אמר למשפחה שהם מגרשים את כולם - גברים, נשים וילדים. המשפחה הסבירה שזה שבת והם לא יכולים פשוט לעזוב, וניסתה לנהל משא ומתן עם הצוות - כולל הצעה שיישארו סגורים בחדרי המלון שלהם למשך שארית היום, אך אנשי המלון סירבו לשמוע זאת.

זמן קצר לאחר מכן, קבוצה גדולה של שוטרים מקומיים, מחוזיים ואך ממשטרת המדינה התייצבו במלון ואיימו על כל המשפחה במעצר - כולל ילדים ותינוקות - אם לא יפנו את המקום מיד הם יזרקו בכוח.

המשפחה הסבירה לשוטרים שזה בלתי אפשרי מכיוון שמדובר בשבת. השוטרים הציעו להסיע את המשפחה למקום אחר בניידות שלהם.

עם זאת, שני ילדים קטנים נבהלו מניידות המשטרה וסירבו להיכנס. לאחר מכן הזעיקה המשטרה אוטובוס עירוני כדי להסיע את המשפחה, כולל נשים והרבה ילדים קטנים ופעוטות. בני המשפחה הם נצטוו לעלות עליו, בעוד שאלה ללא ילדים צעדו כקילומטר וחצי עד לבית בבעלות מפחה יהודית טובת לב שאירחה אותם. על פי הדיווח, מדובר לפחות בפעם שנייה שהמלון הספציפי הזה משליך משפחה חרדית משטחו ביום שבת קודש.

המשפחה המקומית סיפקה למשפחה שגורשה מהמלון מזון וצרכים נוספים, ומקום לנוח עד תום השבת. המשפחה שאירחה את המשפחה הגדולה אמרה לאתר Yeshiva world news שהיא מעדיפה להישאר בעילום שם.

"אנחנו חרדים, ועשינו מה שכל משפחה חרדית אחרת הייתה עושה במצב כזה. אנחנו לא צריכים טפיחה על השכם", אמר בן משפחה. לאחר יציאת השבת, המשפחה חזרה למלון והוציאה את חפציה, כשהמשטרה נמצאת באזור כדי להבטיח שהתהליך יעבור בצורה חלקה.

משטרת ניו יורק חרדים חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 79 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד