כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צפו בתיעוד

מרכז פ"ת: גרינברג וסורוצקין חנכו את האגף החדש

במעמד מיוחד ומרגש: ראש העיר רמי גרינברג חנך את האגף החדש בבית יעקב-מרכז העיר בהשתתפות מנכ"ל החינוך העצמאי והנהלת בית הספר

מרכז פ"ת: גרינברג וסורוצקין חנכו את האגף החדש
חנוכת אגף חדש בבית הספר 'בית יעקב' במרכז פ"ת צילום: באדיבות המצלם

במעמד מיוחד ומרגש חנך השבוע ראש העיר רמי גרינברג אגף חדש בבית הספר 'בית יעקב' במרכז העיר, שאת בנייתו קידם אחרי שנים רבות של מצוקת מקום. בטקס נכחו מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, הנהלת החינוך העצמאי והנהלת בית הספר, שהודו לראש העיר רמי גרינברג על בניית הכיתות החדשות, ועל מסירותו הרבה למוסדות בית יעקב בכל חלקי העיר.

בית הספר המונה כיום למעלה מ-1,400 תלמידות, מזה כמה עשורים לא זכה לפיתוח ובינוי ראויים, וזאת למרות המספר העצום של תלמידות הלומדות בתנאים ירודים ובצפיפות קשה. מאז כניסתו של ראש העיר רמי גרינברג לתפקידו, החל להוביל את המהלך – לבניית אגף חדש בבית הספר והסדרת מבנה נוסף ומקביל עבור מאות בנות המוסד.

האגף החדש שנבנה על פני מספר קומות, מכיל 14 כיתות לימוד חדשות, חדרי ספח חדשים, ספרייה חדשה, מעבדת מחשבים חדשה, מעלית נגישה חדשה, חדרי ממ"דים חדשים. חדרי שירותים נוספים, כמו הכשירה העירייה את גג בית הספר לפעילויות המוסד.

יצוין, כי בתקופת בניית האגף החדש, העירייה הכשירה מתחם ברחוב צה"ל עבור כ-700 מתלמידות המוסד, לצד פיתוח סביבתי המותאם לצרכי בית הספר. מבנה זה שימש באופן זמני את בית הספר עד להשלמת בניית האגף החדש בבית יעקב ברחוב רוטשילד.

הורים שהשתתפו במעמד, ציינו את התרגשותם מהרחבת המוסד לאחר שנים של הזנחת המקום. "יש כאן חשיבה מחוץ לקופסה עבורנו ההורים והתלמידים, באופן מעורר השראה שאין לו אח ורע", אמר אחד ההורים, וציין כי "כמעט התרגלנו למצב הזה שנמשך שנים ארוכות. באנו לכאן כדי להיווכח במו עיננו במהפך הזה שראש העיר עשה, אנחנו כולנו פה אסירי תודה על המענה הכל כך לא מובן מאיליו, שנתן למצוקה שלנו".

מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין הודה בדבריו לראש העיר רמי גרינברג על פעילותו המבורכת והמאמץ הרב שהשקיע בקידום בתי הספר של בית יעקב ומוסדות החינוך העצמאי בכל שכונות העיר, אם בבינוי אגפים חדשים וכיתות חדשות אחרי שנים רבות מאוד של מחסור ומצוקת מקום, ואם בהסדרת פתרונות לנושא ההסעות לבתי הספר שהעיקו על בתי הספר ושראש העיר רמי גרינברג הביא לכך פתרון ראוי. הרב סורוצקין הודה בדבריו גם לערן חג'ג' על פעילותו הנמרצת לאורך כל ימות השנה לטובת מוסדות החינוך העצמאי, ועמידתו לימין מוסדות החינוך החרדי בעיר.

ראש העיר רמי גרינברג הודה לכל העוסקים במלאכה ואמר: "בית הספר בית יעקב קיים במרכז העיר מזה עשרות שנים, ובמשך כל אותה תקופה ארוכה סבלו התלמידים מצפיפות, ולא זכו למענה שיסדיר באופן ראוי את המצב, אנחנו כאן היום חונכים את בניית האגף הנוסף לבית הספר, אחרי משוכות רבות ומייגעות שעברנו והצלחנו להתגבר עליהם, שבסופם הצלחנו להסדיר את כל הפרוצדורות. יחד עם החברה לפיתוח פתח תקווה, וצוות עיריית פתח תקווה, בנינו עבור התלמידות אגף נוסף לתת לילדות מקום ראוי ללמוד בו.

ראש העיר הוסיף, כי "במקביל לבניה שסיימנו כאן היום, אנחנו מובילים בחודשים האחרונים בנייה של אגף חדש בבית הספר בית יעקב בשכונת גני הדר, שפעל גם כן בתנאים של צפיפות קשה מבלי שניתן לכך כל מענה. בנוסף, אנחנו משלימים את הבנייה בתלמוד תורה 'שארית ישראל', והובלנו מהפך בתחום הגנים כשהקמנו רשת גנים עירונית ייעודית וייחודית למגזר החרדי. נמשיך להוביל עשייה אמיתית בשטח, עבור המגזר - כמו שאנו פועלים עבור כלל המגזרים, וניתן מענה לצרכי כלל התושבים במסירות ומכל הלב".

לסיום הודה ראש העיר רמי גרינברג לרשת החינוך העצמאי ולמנכ"ל הרב אליעזר סורוצקין, לצוות הנהלת בית הספר, למנהלת הגב' ויינגרטן, לערן חג'ג' האחראי על החינוך החרדי והדתי בעיר ולכל צוות העירייה הפועלים ללא ליאות לקידום תחום החינוך בעיר.

החינוך העצמאי פתח תקווה רמי גרינברג אליעזר סורוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד