כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אינו ראוי"

אמסלם וקרעי הודיעו: יו"ר דירקטוריון הדואר יודח

השרים דודי אמסלם ושלמה קרעי החליטו בתום הליך השימוע להדיח את יו"ר דירקטוריון הדואר מישאל וקנין, זאת בשל כך שהוא "אינו ממלא את תפקידו כראוי"

אמסלם וקרעי הודיעו: יו"ר דירקטוריון הדואר יודח
סוכנות כהנמן בבני ברק צילום: דוברות דואר ישראל

שר התקשורת שלמה קרעי והשר לשיתוף פעולה אזורי, הממונה על רשות החברות, דודי אמסלם, החליטו היום (ב') להעביר את יו"ר הדואר מישאל וקנין מתפקידו לאחר שנמצא כי הוא אינו ממלא את תפקידו כראוי.

בהודעה המשותפת שהוציאו נכתב כי "ההחלטה המשותפת הגיעה לאחר דיונים רבים ויסודיים ומבוססת על עמדת גורמי המקצוע במשרד התקשורת שמצאו ליקויים רבים בתפקודו של היו"ר, בין היתר, סביב סוגיית השירות לציבור ופיתוח מנועי צמיחה בחברת הדואר".

שר התקשורת שלמה קרעי אמר: "לצערי, למרות נתונים אובייקטיביים שאינם משתמעים לשני פנים, וטענות כבדות משקל בנוגע לאי ביצוע תפקיד יו"ר הדירקטוריון כראוי, הן בהפקרת השירות לציבור והן באי התוויית מדיניות לחברה בנוגע לפיתוח עסקי ופיתוח מנועי צמיחה בתחומים שהינם בליבת פעילותה, בחר יו"ר הדירקטוריון היוצא, באמצעות חבריו בתקשורת, להפוך את הקערה על פיה ולהתגולל על השרים וגורמי המקצוע בטענות מופרכות וחסרות שחר".

עוד הוסיף: "טובת הציבור, שנאנק תחת מדיניות מופקרת וחסרת אחריות, עמדה לנגד עינינו לכל אורך הדרך, והיא הכריעה את הכף".

השר לשיתוף פעולה אזורי דודי אמסלם הוסיף: "לצערנו הרב מצאנו שהיו"ר הנוכחי אינו ראוי להמשיך בתפקידו. אנחנו סמוכים ובטוחים שאחרי הליך מסודר נדע למצוא יו"ר ראוי ומעולה שידע להצעיד את חברת דואר ישראל לעתיד טוב בהרבה".


השרים נימקו את החלטתם בכך שוקנין הציג שירות גרוע לציבור, והוביל לירידה משמעותית בהכנסות החברה בתחום הסחר. עוד נימקו: "היו"ר לא פעל לקידום שירותים חדשים בתחומי הליבה של החברה ולא נמצאו פעולות בנושאים אלו".

דודי אמסלם שלמה קרעי וקנין דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד