כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"שתיקתו שוברת את ליבי"

הקולגות בערוץ ממשיכים להצליף בעמית סגל

על המסך הם נראים מאוחדים ומחויכים, אולם מאחורי הקלעים נראה שעמית סגל לא נהנה בחברת עמיתיו לערוץ. בתוך שבוע שלושה מהם בחרו לעקוץ ולהשפיל אותו בפומבי 

הקולגות בערוץ ממשיכים להצליף בעמית סגל
הפרשן עמית סגל צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עמית סגל ממשיך לחטוף מחבריו לערוץ מה שמעיד על הלך הרוח מאחורי הקלעים. זמן קצר לאחר שפרסמו שלושת ערוצי הטלוויזיה הודעה משותפת והציגו חזית אחת מול "תוכנית ההרסנית" של שר התקשורת שלמה קרעי בשוק התקשורת, הגיב כתב 'חדשות 12' אילן לוקאץ' ובחר לעקוץ את חברו לערוץ, הפרשן הפוליטי עמית סגל. לוקאץ' כתב: "מכל התגובות לתוכנית קרעי, שוברת את ליבי הערב שתיקתם של עמית, קלמן ואברי". כשהוא מתכוון לעיתונאי הימין עמית סגל, קלמן ליבסקינד ואברי גלעד.

העקיצה הלא קולגיאלית מצטרפת לעקיצה משפילה יממה קודם לכן שספג מזקן השבט הפרשן לענייני ערבים של הערוץ אהוד יערי שכתב בקבוצה פנימית של כתבי חברת 'החדשות', שבה כתב: "נו כבר! כבר יממה בלי משהו ממר סגל על טייסים… אנשיו כבר ערוכים כמובן… תודה לאל". 

לפני ימים ספורים, לאחר סערה שאליה נקלע אחיו העיתונאי ארנון סגל שתרם כליה ליהודי דווקא כשהוא מצהיר כי לא היה תורם אותו לערבי, כתב עמית בסופו של יום: "מאחל לכולם אחים שתורמים כליה לאדם שלא פגשו מעולם ובאהבת חינם ננצח".

פרשן הערוץ מוחמד מג'אדלה הגיב לו בעקיצה: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין". 

נסיים בדברי הגמרא (שבת דף פח:) תנו רבנן הנעלבים ואינם עולבים שומעים חרפתם ואינם משיבים עושים מאהבה ושמחים ביסורים עליהם הכתוב אומר "ואוהביו כצאת השמש בגבורתו". 

עמית סגל לוקאץ ערוץ 12 חדשות 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 113 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד