כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ישב בבית שלוש שנים

אחרי שפוצה במיליונים: הקומיקאי השמאלני רומז על חזרתו לטלוויזיה

בן זוגה של יו"ר העבודה מיכאלי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה ובה כתוב "צוות שליין" עם הכיתוב: "מתי אני חוזר לטלוויזיה? עכשיו נראה לי זמן מתאים". שליין תבע לפני מספר שנים את הזכיינית רשת וזכה לפיצוי של מיליונים בתנאי שלא ישוב למשך שנתיים לטלוויזיה

אחרי שפוצה במיליונים: הקומיקאי השמאלני רומז על חזרתו לטלוויזיה
ליאור שליין בערוץ 10 צילום: צילומסך

בן זוגה של יו"ר העבודה מיכאלי, הקומיקאי ליאור שליין הידוע בדעותיו השמאלניות והאנטי דתיות, רומז ברשת החברתית כי הוא בדרך חזרה למרקע הטלוויזיה לאחר כשלוש שנים בהן ישב בחוץ ופרסם סרטוני יוטיוב. הקומיקאי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה ובה כתוב "צוות שליין" עם הכיתוב: "מתי אני חוזר לטלוויזיה? עכשיו נראה לי זמן מתאים". 

בקיץ 2020 הודיעה "רשת 13" לחברת ההפקות אשר הפיקה את התכנית "גב האומה" בהגשתו של שליין מאז 2017 כי החוזה עמה מבוטל ותוכניתו הגיעה לסיומה. בעקבות הצעד, שליין וחברת ההפקות הגישו תביעה נגד רשת בסך 45 מיליון ש"ח בגין הפרת החוזה, ורשת נאלצה לשלם לשליין פיצוי של 9 מיליון ש"ח. בתמורה, על פי פרסומים, הוא התחייב לא להופיע בטלוויזיה למשך כשנתיים.

כתב וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים פרסם לפני כשנה כי שליין נמצא במשא ומתן מתקדם עם הזכיינית רשת על חזרתה של תכניתו לערוץ. ורטהיים כתב כי "אחרי שעלה על השולחן וירד, ליאור שליין במו"מ מתקדם עם רשת לחזרה של 'גב האומה' (תחת שם זה או אחר). במקביל, מתחיל ללהק פאנליסטים כך שהוא לפחות כנראה מאמין שיהיה פיצוח". והוסיף: "ברשת 13 לא מגיבים".

ליאור שליין מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד