י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההשתלטות על התחנה הצבאית

בשל ביקורת על ברדוגו: התכנית של צמד המגישים בגל"צ צפויה לרדת

בוואלה מדווח כי התכנית של צמד המגישים ספי עובדיה ויניר קוזין צפויה לרדת מלוח השידורים בקרוב בעקבות ביקורת שהשמיע באחרונה עובדיה נגד מקורבו של מ"מ מפקד התחנה, העיתונאי יעקב ברדוגו | לפי הדיווח, בקרוב צפוי לוח שידורים חדש בו יוסרו תכניות שמבקרות את הממשלה ויוחלפו בתכניות בהגשת אנשי ימין, כולל ברדוגו עצמו

בשל ביקורת על ברדוגו: התכנית של צמד המגישים בגל"צ צפויה לרדת
יעקב ברדוגו צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

ממלא מקום מפקד גלי צה"ל דני זקן מתכוון להוריד מהאוויר כבר בעוד חודשיים וחצי את תוכניתם של העיתונאים ספי עובדיה ויניר קוזין, כך מדווח כתב וואלה דוד ורטהיים. לפי הדיווח, הסיבה להורדת התכנית הפופולרית היא ביקורת שמתח עובדיה על מקורבו של זקן יעקב ברדוגו בתחילת השבוע במהלך התכנית.

בדברי הפתיחה של התוכנית השבוע מתח ספי עובדיה ביקורת על השימוש הכפול שעשה ברדוגו במונח "סוכני כאוס" כלפי מתנגדי הממשלה והרפורמה, בעוד שהוא עצמו קרא בעבר לחולל כאוס על מנת להפיל את ממשלת בנט לפיד.

מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך התראיין באחרונה לתכנית של השניים וסיפק כותרת דרמטית כשאמר כי העריך שנתניהו יתפטר בעקבות תיקי האלפים - כותרת שהובילה למתקפה חריפה דווקא מהצד הימני של המפה הפוליטית, וזכתה לפולו-אפים בכל כלי התקשורת המרכזיים.

לפי הדיווח של ורטהיים, זקן מתכנן להשיק לוח שידורים חדש בתחילת חודש אוקטובר במסגרתו "יושתקו" קולות ביקורתיים נגד הממשלה וישובצו במקומם דמויות נוחות יותר לשלטון. כמו"כ נכתב כי לאחר שיזכה במינוי קבע הוא צפוי גם להחזיר את ברדוגו לגל"צ.

מגלי צה"ל נמסר: "אין לוח שידורים חדש ומכאן, שאין כל החלטה על שינויים. מכאן שהפרסום שקרי כמו הפרסומים אחרים בוואלה אודות גלי צה"ל".

דני זקן גלי צה"ל ספי עובדיה יעקב ברדוגו יניר קוזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד