כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"השמיעו את קולכם"

לוין לקראת עצרת הימין: "הקול שלנו לא שווה פחות"

שר המשפטים יריב לוין מוציא סרטון לתומכי הרפורמה המשפטית בו הוא קורא להם להגיע לעצרת הימין בצומת קפלן שבתל אביב ביום ראשון הקרוב. השר לוין: "הזכות שלנו להיות שותפים בקביעת עתידנו כאן לא פחותה משל כל אדם אחר"

לוין לקראת עצרת הימין: "הקול שלנו לא שווה פחות"
שר המשפטים יריב לוין צילום: באדיבות המצלם

לקראת הפגנת תומכי הרפורמה שתתקיים בשבוע הבא בתל אביב, פונה סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין בסרטון לציבור וקורא להגיע ולהשמיע את הקול. בדבריו אומר השר לוין כי יש חובה לעשות את השינוי במערכת המשפט, והם עושים את התיקון מתוך אחריות.

בסרטון שהוציא השר לוין הוא אומר: "יקירי, תומכות ותומכי הרפורמה. אנחנו מתכנסים ביום ראשון 23.7 בערב בתל אביב, כדי להביע שוב בעוצמה את קולנו בעד הרפורמה, בעד דמוקרטיה אמיתית, בעד כיבוד תוצאות הבחירות".

לוין הוסיף: "הקול שלנו לא שווה פחות מהקול של משהו אחר, הזכות שלנו להיות שותפים בקביעת עתידנו כאן, לא פחותה משל כל אדם אחר. אנחנו מתקנים, אנחנו עושים את זה באחריות, אבל אנחנו חייבים לעשות את השינוי הגדול במערכת המשפט. אז אני פונה לכל אחד ואחד מכם - אנא בואו, השמיעו את קולכם בעוצמה".

כאמור, הסרטון יוצא לקראת העצרת שתתקיים ביום ראשון הקרוב בצומת קפלן בתל אביב החל מהשעה 18:00. בעצרת צפויים להשתתף רבבות מתומכי הרפורמה ולהביע את תמיכתם בחקיקת החוק. כמו כן, צפויים להשתתף גם שרים ואישי ציבור רבים.

העצרת תתקיים במקביל לדיונים בכנסת לקראת העברת החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה שניה ושלישית. המשתתפים צפויים לקרוא לממשלה, בשעות הקריטיות בטרם ההצבעה, "העם איתכם – השלימו את החקיקה. 64 מנדטים אינם סוג ב'".

לדברי המארגנים, שעמדו גם מאחורי ארגון הפגנת הענק בירושלים עם פתיחתו של כנס הקיץ של הכנסת: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה ולמהלך הקריטי ביותר לחידוש החקיקה וקידום הרפורמה. ביחד נביא את השינוי".

יריב לוין הרפורמה המשפטית עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד