כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מתקפה חריפה

רה"מ נתניהו: "יש מי שמאמין שחלק מהעם שווה יותר וחלק פחות"

ראש הממשלה התייחס הערב בנאום בהר הרצל למחאות נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "יש מי שמאמין שחלק מהעם שווה יותר וחלק פחות". עוד אמר: "אנחנו פועלים לתקן את חוסר האיזון שנוצר בין הרשויות, לעשות זאת באופן מדוד ואחראי, בחתירה להסכמה רחבה ככל האפשר"

רה"מ נתניהו: "יש מי שמאמין שחלק מהעם שווה יותר וחלק פחות"
נתניהו בהר הרצל צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) למחאות נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "יש מי שמאמין שחלק מהעם שווה יותר וחלק פחות". את הדברים אמר בטקס לזכר זאב ז'בוטינסקי בהר הרצל.

נתנהו תקף: "הטענה המתריסה כי כל הטוב בישראל נעשה על ידי מחנה אחד אינה עומדת במבחן המציאות, ורומסת את ההקרבה היומיות, שלעיתים כואבת מנשוא, של יותר ממחצית העם".

וידאו: רועי אברהם, לע"מ | סאונד: יחזקאל קנדיל, לע"מ.

על איומי הסרבנות אמר נתניהו: "גם בזמנו של ז'בוטינסקי היו קווים שאותם לא חוצים. הממלכתיות שלו נותרה אמיתית, לא על תנאי ולא מזויפת. הוא לא היה משלים עם הסתה לסרבנות, לכל צד שהוא, שהיא סופו של הצבא, חותרת תחת יסודות הקיום ועלולה להחריב את הבית".

נתניהו הוסיף: "חלק מהציבור חרד משינוי שהוא חושב שעלול לקרות בעתידה של המדינה. אנחנו פועלים לתקן את חוסר האיזון שנוצר בין הרשויות, לעשות זאת באופן מדוד ואחראי, בחתירה להסכמה רחבה ככל האפשר".

ראש הממשלה ציין לסיום כי בתקופת ז'בוטינסקי היו שכינו אותו 'מסוכן, פשיסט והיטלר' ואמר: "מה שהטיחו בו אז לא נכון, ומה שמטיחים בנו היום לא נכון. אין עוול גדול מזה. הזמן יוכיח את זה, ולא הרבה".

 

בנימין נתניהו זאב ז'בוטינסקי הרפורמה המשפטית סרבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד