י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"סתימת פיות"

שוב: כתב ערוץ 14 הותקף בשידור חי

כתב ערוץ 14 עתי שלו הותקף בשידור חי, בעת שסיקר את המחאות נגד צמצום עילת הסבירות. השר בן גביר גינה: "זו לא דמוקרטיה, זו סתימת פיות וניסיון לשלוט בצורה כוחנית"

שוב: כתב ערוץ 14 הותקף בשידור חי
עתי שלו צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

בשידור חי: כתב ערוץ 14 עתי שלו הותקף היום (שלישי) בעת שסיקר את 'יום השיבוש' ברחוב קפלן בתל אביב. בערוץ 14 דווח כי תוקפי הכתב נמלטו מהמקום, בעוד ציוד הצלם של הערוץ נגנב. הערוץ יגיש נגד התוקפים תלונה במשטרה.

אחרי שפורסם התיעוד בו נראה שלו מותקף, יצאו תומכי ימין שצפו בתקיפתו בטלוויזיה לשטח כדי להגן עליו מפני המפגינים האלימים.

נזכיר כי לפני כחודשיים הותקף בבני ברק עת שסיקר את מחאת השמאל נגד החרדים בפאתי העיר. הוא לווה על ידי שוטרים למקום מבטחים. הנהלת הערוץ פרסמה תגובה חריפה ודרשה להעמיד לדין את הבריונים האלימים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר גינה את התקיפה היום: "מגנה נחרצות את תקיפת עיתונאי חדשות 14 עתי שלו המצוין. אי אפשר בשם הדמוקרטיה, לתקוף, להכות ולהפריע לתקשורת לעשות את תפקידה. זו לא דמוקרטיה, זו סתימת פיות וניסיון לשלוט בצורה כוחנית, אחרי שהבינו כי לא יצליחו לשלוט בצורה דמוקרטית. מחזק את ידי הכתב וכל מערכת ערוץ 14 בעבודתם החשובה להביא תקשורת הוגנת ומאוזנת לאזרחי ישראל".

מאגודת העיתונאים נמסר: "מגנים את תקיפת כתב ערוץ 14 עתי שלו במהלך שידור על ידי מפגינים. אין מקום לגילויי אלימות כלפי עיתונאים וצוותי תקשורת. אי אפשר מצד אחד להפגין בעד דמוקרטיה וחופש ביטוי, ובמקביל להפריע ללא הפסקה לשידור ולתקוף כתבים".

ערוץ 14 תקיפת עיתונאי הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד