כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הקורונה עדיין כאן

מדוע נעדרו חלק מחברי המשלחת מפגישת ביידן - הרצוג

הקורונה עדיין איתנו לפחות בארצות הברית. כל הנכנסים בשערי הבית הלבן נדרשים לעבור בדיקת קורונה ומתברר כי חלק מחברי המשלחת יצאו חיוביים או גבוליים ומחשש לשלומו של הנשיא המבוגר נשארו בחוץ, כולל השגריר, אחיו של הנשיא שלא זכה לפרוטקציה

מדוע נעדרו חלק מחברי המשלחת מפגישת ביידן - הרצוג
נשיא המדינה יצחק הרצוג ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן צילום: Chris Kleponis

כמה מחברי המשלחת הישראלית כשלו בבדיקת קורונה ולכן לא נכנסו לפגישת הנשיאים ג'ו ביידן ויצחק הרצוג, בהם גם שגריר ישראל בארה"ב, מייק הרצוג, אחיו של הנשיא, שהתוצאה שלו יצאה "לא ברורה" ולפיכך לא נכנס, גם לא בפרוטקציה. כך מדווח העיתונאי עמיחי שטיין.

דוברת הבית הלבן מסרה למאוכזבים: "לפני הפגישה עם הנשיא כולם צריכים לעבור בדיקת קורונה, גם אני". מתברר כי בבית הלבן שומרים מאוד על בריאותו של הנשיא וממשיכים לבצע בדיקות קורונה לכל הנכנס בשערי מעונו הרשמי של נשיא המעצמה הגדולה.

בהצהרה המשותפת של שני הנשיאים לפני תחילתה של הפגישה הרשמית, החליפו השניים מילים לעיני מאות כלי התקשורת שמסקרים את הבית הלבן. 

בסיום שאלו כמה כתבים ישראליים את הנשיא ביידן האם הזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה עמו בבית הלבן והוא השיב "כן".

כזכור אתמול בשעות הערב שוחחו ביידן ונתניהו לראשונה מאז תחילת קידום הרפורמה המשפטית. לפי לשכת ראש הממשלה נתניהו הוזמן לפגישה עם הנשיא בקרוב, אך בכלי התקשורת דנו האם הכוונה לפגישה רשמית בבית הלבן או שמא פגישה בשולי עצרת האו"ם בניו יורק שמתוכננת להתכנס בסתיו, הערב ניתנה התשובה מפי הנשיא המארח בעצמו שעושה רושם - שינה כיוון ביחסו לנתניהו.

מייק הרצוג קורונה הבית הלבן ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד