כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
"הפוליטיקה נשארת בחוץ"

איש הימין אסר על המפגינים לצפות בסרט החדש; האח התנער

האחים שלום ומני אסייג התקוטטו סביב הסרט החדש שלהם 'ההילולה' שמוקרן בימים אלה בבתי הקולנוע בישראל. התסריטאי מני קרא למפגיני השמאל שלא לצפות בסרט ושהוא מוותר על כספם. אחיו כוכב הסרט התנער וטען: "הסרט הזה הוא לא של מני, הוא שלי! לסרט שלי כולם מוזמנים"

איש הימין אסר על המפגינים לצפות בסרט החדש; האח התנער
שלום אסייג/מני אסייג צילום: מתוך פייסבוק

הרפורמה המשפטית קורעת משפחות ואולי גם את משפחת אסייג המפורסמת מ'שנות ה-80'. הסרט הישראלי "ההילולה" שעלה להקרנים לפני חמישה ימים בלבד עולה שוב לכותרות, הפעם בעקבות עימות מתוקשר בין יוצריו - האחים מני ושלום אסייג. היוצר והתסריטאי מני אסייג, איש ימין תומך נתניהו, התייחס בציוץ בטוויטר ליום המחאות ברחבי הארץ וקרא למפגינים שלא לצפות בסרט שלו.

"אנרכיסטים ותומכיהם: לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו", כתב מני אסייג בציוץ, "לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם!". 

"הסרט הזה הוא לא של מני, הוא שלי!", הגיב אחיו שלום אסייג, החשקן הראשי בסרט, "מני לקח חלק בכתיבה בתחילת הדרך. אבל מי שעמל על התסריט בשנה האחרונה הם דניאל אסייג ואור כהן. לסרט שלי כולם מוזמנים, הפוליטיקה נשארת בחוץ". כך מסר לפניית 'כאן חדשות'.

יצוין כי שלום אסייג הדליק משואה ביום העצמאות האחרון. יצוין עוד כי מאז הסיר מני אסייג את הציוץ, ככל הנראה בעקבות לחצים במשפחה ומצד הפקת הסרט.

 

מני אסייג סרט הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}