כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

סלולר למנהלים ותוספת שכר של 11%: אלו העובדים שיהנו

במסגרת ההסכם שיחול על עשרות עובדי הסניף הישראלי של חברת התעופה הטורקית הוחלט על תוספת שכר בגובה 11% אשר תשולם בשלוש פעימות. בנוסף, סוכם על הגדלת בסיס השכר הפנסיוני ועל שיפור תעריף האש"ל. עוד בהסכם: הסדרת ביטוח נסיעות לעובדים והסדרת מכשיר סלולר למנהלים      

סלולר למנהלים ותוספת שכר של 11%: אלו העובדים שיהנו
מטוס טורקיש איירליינס צילום: Pixabay

ההסתדרות, הנהלת "טורקיש איירליינס" (ישראל) ונציגי הוועד חתמו על הסכם קיבוצי לעובדות ועובדי החברה, שיהיה בתוקף עד סוף 2025. במסגרת ההסכם, שמשפר את זכויות העובדים בכמה מישורים, הוחלט על תוספת שכר בגובה 11% אשר תשולם בשלוש פעימות. בנוסף, סוכם על הגדלת בסיס השכר הפנסיוני ועל שיפור תעריף האש"ל. עוד בהסכם: הסדרת ביטוח נסיעות לעובדות ולעובדים והסדרת מכשיר סלולר למנהלים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין אמר: "בתקופה האחרונה, סקטור התעופה נמצא בצמיחה מחודשת בעקבות היציאה ממשבר הקורונה. לאורך כל המשבר, העובדות והעובדים בסקטור נכנסו תחת האלונקה וסייעו לחברות לשרוד בתקופה של אי-ודאות. הסכם זה, אשר דואג דאגה לעתידם ושיפור שכרם ורווחתם של העובדים, מבטא את ההכרה בתרומתם להצלחת החברה. אנו נמשיך כל העת לפעול מתוך תפיסה שהצלחת העובד ושיפור זכויותיו – היא הצלחת כולנו".

מנכ"ל החברה ארסן יורגן אמר: "אנחנו שמחים לחתום הסכם קיבוצי חדש שמבטא את ההכרה וההערכה לעובדים המסורים שלנו. כולנו ביחד נושאים במאמץ המשותף לשמור על טורקיש איירליינס כאחת מחברות התעופה המובילות בישראל. אני מבקש להודות להסתדרות ולוועד העובדים על שיתוף הפעולה ועל משא ומתן ענייני, וכן ליועצים המשפטיים שלנו עו"ד עמית בכלר ונוי פלג ממשרד פישר (FBC & Co)".

מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה עו"ד רועי בליטנטל אמר: "לאחר מו"מ חיובי הצלחנו להביא הסכם קיבוצי שגם משפר את שכרם של העובדים ומעניק להם ביטחון, וגם תורם להצלחת החברה. אני מודה לכל הצדדים שלקחו חלק במו"מ. שוב הוכח ששיתוף פעולה והתאגדות עובדים תורמים לכלל הצדדים".

מנהלת חטיבת התעופה באיגוד עובדי התחבורה עו"ד קרן קלפר אמר: "ההסכם משפר באופן משמעותי את השכר ואת תנאי העבודה של העובדות והעובדים, ומבטא את תרומתם המשמעותית להישגים הטובים של החברה בשנים האחרונות. אני מברכת את ועד העובדים ואת ההנהלה על ההסכם ההוגן הזה שיבטיח תנאים טובים יותר לעובדים, תוך קיום מערכת יחסי עבודה טובה ויציבה המאפשרת המשך התפתחות וצמיחה לחברה".

יו"ר ועד עובדי חברת טורקיש איירליינס אסתי בן אדרת אמרה: "אני מברכת על ההסכם החדש המשקף את הערכת ההנהלה לתרומת העובדים בהצלחת החברה. העובדות והעובדים השקיעו מאמצים רבים במהלך תקופת הקורונה למען הצלחת החברה. הערכת ההנהלה על כך חשובה ותורמת להבנה שלעובדים יש חלק ניכר בצמיחה ובהישגים הכלכליים של החברה, ואנו מקווים שהמגמה תמשך".

 

 

 

שכר העלאה משכורת עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד