כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ריצה בעבר עונש מאסר

מטיף שנאה בריטי נעצר בחשד לעבירת טרור

מטיף מוסלמי אנטישמי שנידון ב-2016 לחמש וחצי שנות מאסר בגין עידוד מוסלמים להצטרף לדאעש, נעצר שוב בלונדון. יחידת הטרור של משטרת המטרופולין עצרה גם אזרח קנדי ​​בנמל התעופה הית'רו

מטיף שנאה בריטי נעצר בחשד לעבירת טרור
משתחרר מהאזיקים צילום: מתוך הסרטון

מטיף השנאה הפקיסטני-בריטי המורשע אנג'ם צ'ודארי, פעיל פוליטית למען השתלטות אסלאמית על בריטניה, נעצר ביום שני בבוקר בחשד לעבירת טרור, כך מסרה המשטרה, הוא נעצר בשל האשמות שהוא חבר בארגון אסור.

יחידת הטרור של משטרת המטרופולין עצרה גם אזרח קנדי ​​בנמל התעופה הית'רו ביום שני אחר הצהריים בקשר להאשמות של צ'ודארי. טרם פורסם לגבי איזו קבוצה צ'ודארי הואשם בהיותו חבר בה.

בהודעת המשטרה נמסר: "בלשי יחידת סיכול טרור עצרו שני גברים במסגרת חקירת חשד לעבירות טרור. השוטרים עצרו גבר בן 56 ממזרח לונדון באזור בסביבות השעה 5:40 בבוקר, הם גם עצרו אזרח קנדי ​​בן 28 בנמל התעופה הית'רו בסביבות השעה 12:35 לאחר שהגיע בטיסה מקנדה. שניהם נעצרו בחשד לחברות בארגון אסור, בניגוד לסעיף 11 של חוק הטרור 2000".

עוד נמסר מהמשטרה: "הגברים מוחזקים כעת על פי סעיף 41 של חוק הטרור 2000 בתחנת משטרה במערב לונדון. חיפושים בשלוש כתובות במזרח לונדון נמשכים".

צ'ודארי, שהופיע בסדרת "מטיפים לשנאה" של התקשורת הסעודית, הוא אחד הקיצונים האיסלאמיים הבולטים בבריטניה, העומד בראש קבוצות שנאה.

הקבוצה, שנאסרה על ידי ממשלת בריטניה על פי חוקי אנטי טרור בעקבות פיגועי ה-11 בספטמבר 2001 בניו יורק ופיגועי ההתאבדות ב-7 ביולי 2005 בלונדון, תיארה בעבר את המחבלים ב-11 בספטמבר כ"קדושים"

צ'ודארי נידון בבריטניה בספטמבר 2016 לחמש וחצי שנות מאסר בגין עידוד מוסלמים להצטרף לדאעש אך ריצה קצת פחות ממחצית מהעונש.

לונדון בריטניה דאעש טרור מוסלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד