י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עמאר חסונה

מביך: פעיל הליכוד שהפיל את התקשורת בפח

פעיל תנועת הליכוד שנוהג להתחפש מעת לעת במחאות לערבי, הפתיע עיתונאי שראה אותו אוחז בדגל 'משיח' וראיין אותו קצרות כשהוא עונה לשם עמאר חסונה. אולם בהמשך התברר שהאיש 'עבד' עליו בצורה מרשימה

מביך: פעיל הליכוד שהפיל את התקשורת בפח
עמאר חסונה/עמי מסיקה צילום: צילום מסך

מראהו של ערבי לבוש ג'לבייה מפגין אתמול (שלישי) בעד הרפורמה המשפטית בתחנת הרכבת בלוד, כשבידו דגל 'משיח' סקרנה במיוחד את כתב אתר ynet שראיין אותו קצרות לפשר תמיכתו ברפורמה.

האיש הזדהה בפני הכתב כ'עמאר חסונה' בן 65, תושב לוד, ולשאלת הכתב האם הוא לא מפחד להביע הזדהות עם 'הליכוד', השיב: "לא מפחד מאף אחד, אני אוהב את ישראל, אוהב את הדגל ואוהב יהודים. אני תומך ברפורמה של ביבי נתניהו. אני רוצה שלום בין כולם". הוא הוסיף ואמר: "המפגינים משוגעים, אין להם שכל. מה הם רוצים? טוב להם בחיים ורק בלגן ובעיות הם עושים פה", אמר על המוחים.

הראיון עמו עלה כעדכון לכתבה באתר עם עדכונים שוטפים - תחת הכותרת "ערבי בתחנת הרכבת בלוד מפגין בעד המהפכה המשפטית: "המפגינים משוגעים, אין להם שכל". כשהתברר כי מדובר במתחזה הקטע והתיעוד נמחק, אולם בעידן האינטרנטי יש מי שדואגים למהר לתעד ולשמור.

אולם בחשבון הטוויטר 'בודקים', חשפו שמדובר בפעיל 'הליכוד' עמרם (עמי) מסיקה, תושב רחובות, שמתחפש מעת לעת לערבי וכבר נצפה בעבר במחאות שונות כשהוא בלבוש הזה. יודעי דבר טוענים שזו לא הפעם הראשונה שהוא מפיל ברשת כלי תקשורת עם הזהות המטעה והשליטה בשפה הערבית.

בחשבון הטוויטר של מסיקה, הוא נראה מצולם עם בכירי הליכוד, שרים וחברי כנסת וגם עם יו"ר התנועה בנימין נתניהו.

מסיקה עם ראש הממשלה נתניהו. (מתוך הפייסבוק שלו)

מסיקה YNET הליכוד מפגין פאדיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד