כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
התקשורת משלמת מחיר

הערכה מפתיעה: הערוץ ייסגר תוך חודשים

איש הסקרים שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, מעריך כי 'ערוץ 13' נמצא בהפסדים כבדים ועקב כך צפוי להיסגר תוך חודשים ספורים | לדבריו, ערוצי הטלוויזיה בכללותם נמצאים בהפסדים כבדים של מיליוני שקלים בעקבות תמיכתם המובהקת במחאה

הערכה מפתיעה: הערוץ ייסגר תוך חודשים
שלמה פילבר & אריה ארליך צילום: אלי סגל

בוועידת ביתר עילית לעסקים שיזם ראש העיר מאיר רובינשטיין, התארח בין היתר מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר ויועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלמה פילבר שקיים שיחה אחד על אחד עם עיתונאי 'משפחה' אריה ארליך על עולם התקשורת.

במהלך דבריו הפתיע פילבר את הנוכחים ואמר כי התקשורת הישראלית מדממת אחוזי רייטינג וכי ערוצי הטלוויזיה 11,12 ו-13 משלמים מחיר כבד על כך שהם משרתים את המחאה נגד הממשלה, הפסד שבא לידי ביטוי גם כספית, כך שהם מפסידים כתוצאה מכך עשרות מיליוני שקלים מידי חודש.

לדבריו, "ערוץ 13 ייסגר לדעתי בתוך מספר חודשים, הערוץ הזה על טיפות הדלק האחרונות". כפי שניתן לראות מידי בוקר עם פרסום אחוזי הרייטינג את הצניחה באחוזי הצפייה בתוכניות הערוץ לעומת ערוץ 14 למשל שמפתיע ומכה את התחזיות.

פילבר שכיום מתעסק בסקרים כבעל מכון 'דיירקט פולס' ומנתח מגמות טען בפני באי הוועידה, ספק בהלצה, ספק ברצינות כי כלי התקשורת הכי חזקים כיום הם חשבונות הטוויטר של ינון מגל ועמית סגל.

נזכיר כי רק לפני שבועיים מונה מנכ"ל חדש ל'חדשות 13', אור צלקובניק, שממנכ"ל כיום את רדיו 103FM, בנוסף מנסים בערוץ לשקם את נתוני הרייטינג ומנסים לגייס אנשי תקשורת ימניים כדי לגוון את הדעות, אולם בינתיים חוו בערוץ עוד עזיבה השבוע של איש התקשורת הוותיק אברי גלעד שעבר למתחרים ב'ערוץ 12', אחרי כ-18 שנה.

שלמה פילבר ערוץ 13 רייטינג אריה ארליך ביתר עילית התקשורת הישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 109 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד