י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הדרום מתחמם שוב: רקטה נפלה באשכול

רקטה נורתה מרצועת עזה בליל שבת ונפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק • אזעקת צבע אדום לא הופעלה.• עד כה הרקטה לא אותרה • ראש מועצת אשכול: "לנו לא משנה מי יורה, אנחנו דורשים תגובה צבאית כנגד ירי טילים על תושבי מדינת ישראל. ההישג הצבאי של צוק איתן הולך ומתפוגג"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

רקטה נורתה אמש ׁ(ליל שבת) מרצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. אזעקת צבע אדום לא הופעלה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מדובר צה"ל נמסר כי ככל הנראה הייתה נפילה בשטח ישראל, אך עד כה היא לא אותרה.

במערכת הביטחון הוחלט לסגור מחר את המעברים כרם שלום וארז. במקרים הומניטאריים דחופים תתאפשר כניסה מעזה לישראל דרך מעבר ארז.

חיים ילין, ראש מועצת אשכול, הגיב ואמר: "לנו לא משנה מי יורה, החמאס או ארגונים סוררים, אנחנו דורשים תגובה צבאית כנגד ירי טילים על תושבי מדינת ישראל. ההישג הצבאי של צוק איתן הולך ומתפוגג, ללא מתווה מדיני שייתן שקט אמתי לתושבי הדרום ותושבי מדינת ישראל".

"שעון החול כבר הסתובב לקראת המלחמה הבאה. היום זה באשכול, מחר זה בתל אביב ובירושלים והתגובה הצבאית והמדינית חייבת להיות בהתאם".

חיים ילין, ינאם הערב בכיכר רבין, במסגרת העצרת לציון 19 שנים להירצחו של יצחק רבין, בדרישה מממשלת ישראל לנהוג בתקיפות צבאית כנגד הטרור ולהנהיג את מדינת ישראל למטווה מדיני אשר יביא שקט לטווח ארוך.

ח"כ אלי ישי הגיב בדף הפיסבוק שלו: "שוב ירי רקטות על יישובי עוטף עזה, שוב הבטחות גורמים בממשלה שאסור לעבור על כך בשתיקה ושוב פעם לא קורה כלום. הירי חוזר לאט לאט לשגרה והתושבים חסרי אונים מול אזלת היד הבטחונית.

"הגיעה שעת מבחנה של הממשלה שהבטיחה תגובה על כל ירי בודד ולהגיע למימוש ההחלטה להגיב בעוצמה על כל ירי ולא משנה לאן הוא בוצע. רק כך נחזיר את תחושת הבטחון וההרתעה לתושבי הדרום שחשים שהתגובה לירי על תל אביב אינה דומה לתגובת הירי על איזור הדרום".
רקטה ירי אשכול שטח פתוח חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד