כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
למעלה מ-300 לוחמי סיירת מטכ"ל

יוזמי המכתב ל'בחדרי': "לא מערבים פוליטיקה, נוסיף ונשרת כמיטב יכולתנו"

לוחם ומפקד פעיל במילואים בסיירת מטכ"ל יזם עם חבריו מכתב למפקד הסיירת עליו חתמו מעל 300 לוחמי היחידה העילית והבהירו כי הם ישרתו כמה שיידרש ללא מעורבות פוליטיקה. "נוסיף ונשרת כמיטב יכולתנו, ונעשה כל מאמץ להשאיר את היחידה הרחק מאור הזרקורים"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

מ', לוחם ומפקד פעיל במילואים בסיירת מטכ"ל, מיוזמי המכתב למפקד סיירת מטכ"ל בו מתחייבים המשרתים לשרת ללא מעורבות פוליטיקה, מציין ל'בחדרי חרדים' כי "הפוליטיקה מחוץ לתחום".

במכתב מתחייבים חברי היחידה לשרת מתי שיקראו להם ללא שום מעורבות של פוליטיקה. יוזמי המכתב החתימו למעלה מ-300 משרתי מילואים ביחידה. וזאת לאחר שמספר מכתבים התפרסמו לאחרונה על ידי חיילי מילואים שהתנו את שירותם בהפסקת הרפורמה המשפטית.

במכתב נאמר: "זהו מכתב שאיננו פוליטי. אנו החתומים מטה, לוחמים ומשרתי מילואים בסיירת מטכ"ל, לפי חוק או בהתנדבות, פונים כדי לומר את מה שעבורנו מובן מאליו: שירותינו בצה"ל וביחידה אינו תלוי במצב פוליטי ובמהלכי ממשלה זו או אחרת. כפי שתמיד היה, יש בינינו בעלי דעות שונות המאפיינות את החברה הישראלית. יש בינינו גם שמודאגים מאד ממהלכי הממשלה הנוכחית. אולם ביטחון ישראל, עוצמתו של צה"ל, וכשירותה של היחידה – כל אלו אינם נתונים להשפעה פוליטית".

עוד נאמר: "עוד נבקש להודיעך כי אם תיווצר חלילה מצוקת כוח אדם ביחידה, הננו נכונים לתרום ימי מילואים נוספים ככל שנידרש - באימונים, בהכשרות, במיונים, בפעילות מבצעית ובפעילות תומכת. נוסיף ונשרת כמיטב יכולתנו, ונעשה כל מאמץ להשאיר את היחידה הרחק מאור הזרקורים. נוסיף לשיר שיר פשוט ועניו, בזיוף הקולות אך בהולם הלב".

לסיום נאמר: "נ.ב. אין דעתנו נחשבת יותר ממשרתי המילואים בכל יחידות צה"ל".

סיירת מטכ''ל הרפורמה המשפטית סרבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד