כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סילף את התלמוד

אורחו של טראמפ קרא ל"מלחמת קודש" נגד יהודים

פרשן הימין הקיצוני האנטישמי ניק פואנטס שהתארח בעבר אצל טראמפ פתח בדיבור ארסי נגד העם היהודי בעצרת של קרן 'אמריקה פירסט'. פואנטס, הידוע בדעותיו הניאו-נאציות, היה מלא בשנאה תוך שהוא פולט את הרטוריקה הלאומנית-נוצרית שלו. פואנטס התחייב להקריב את חייו למען טראמפ

אורחו של טראמפ קרא ל"מלחמת קודש" נגד יהודים
כנופיית נערים אנטישמיים צילום: מצלמת אבטחה

פרשן הימין הקיצוני ניק פואנטס, אנטישמי וגזען, הסית נגד העם היהודי בעצרת של קרן'אמריקה פירסט' ביום ראשון האחרון. פואנטס, הידוע בדעותיו הניאו-נאציות, היה מלא בשנאה תוך שהוא פולט את הרטוריקה הלאומנית הנוצרית שלו. דבריו המבחילים של פואנטס הופצו במהירות ברשתות החברתיות.

פואנטס ציטט באופן סלקטיבי ומסולף שורות מתוך התלמוד, כגון "אם גוי פוגע ביהודי, יש להרוג אותו. אבל כשיהודי רוצח גוי, לא יהיה עונש מוות". הוא בחר ציטוט נוסף שקבע כי "יהודים עשויים להשתמש בשקרים כדי לעבוד על הגויים". פואנטס העלה חששות לגבי השפעתם של אנשים יהודים בבנקאות ובתעשיית הבידור, תוך שהוא רומז שהם מחזיקים ברגשות אנטי-נוצריים.

פואנטס שהתארח לארוחת ערב לפני מספר חודשים בביתו של טראמפ, חזר על תמיכתו בנשיא לשעבר דונלד טראמפ לבחירות 2024, מחא כפיים לעמדתו של טראמפ בבלימת ההגירה והתעמתות עם הבירוקרטיה הפדרלית. פואנטס התחייב להקריב את חייו למען טראמפ.

פואנטס הכריז על "מלחמת קודש" נגד יהודים ונשבע לגרום לאויביו לסבול. הוא הכריז שלמי שמתנגד לחזונו אין מקום באמריקה או בעולם.

 

אנטישמיות בארה"ב דונלד טראמפ גזען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד