כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מונתה לתפקיד בכיר

עובדי משרד רה"מ נגד אחיינית של יעקב ברדוגו: "יחס דורסני"

סוער במשרד ראש הממשלה בעקבות טענות של עובדים נגד סמנכ"לית בכירה במשרד, בת משפחתו של איש התקשורת יעקב ברדוגו, מקורבות ויועצו של נתניהו. לטענת העובדים התנהגותה לקויה והמשרד משותק תחתיה

עובדי משרד רה"מ נגד אחיינית של יעקב ברדוגו: "יחס דורסני"
יוסי שלי וצחי ברוורמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עובדי אגף ממשל וחברה פנו במכתב למנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי ולנציב שירות המדינה פרופ' הרשקוביץ נגד סמנכ"לית ממשל וחברה במשרד לירון הנץ. הנץ היא אחיינית של איש התקשורת המייעץ לנתניהו, יעקב ברדוגו ומונתה לתפקיד סמנכ"לית בכירה במשרד בחודש פברואר.

לפי הפרסום של מיכאל שמש בכאן 11, מאז מונתה הנץ לתפקיד, טוענים העובדים, אגף ממשל וחברה משותק. פרויקטים התעכבו ובוטלו ביניהם פרויקטים הקשורים לטיפול במשבר כוח אדם במערכת הבריאות ושילוב יוצאי העדה אתיופית.

העובדים מתלוננים על התנהלות מקצועית ובין - אישית לקויה, לטענתם יחסה של הסמנכ"לית לעובדים דורסני וגורר אחריו משבר אמון חריף ביניהם לבינה.

בשבועות האחרונים החליטה לירון הנץ לסיים את תפקידה של טלל דולב שהייתה ראש אגף בכיר במשרד האחראית על יישום תכניות חברתיות. דולב היתה אחראית על שילוב יוצאי אתיופיה ויישום החלטת הממשלה 549 שקשורה לטיפול בפשיעה הערבית.

במקביל, המתיחות בין עובדים למנכל משרד רה"מ יוסי שלי נמשכת, לאחרונה סיים את תפקידו במשרד אביאל פנסאפורקאר סמנכ"ל פנים ותכנון במשרד רה"מ. לטענת עובדים הוא עזב בשל חילוקי דעות עם המנכל שלי.

בנוסף בימים האחרונים עזב גם אביחי אבגי מ"מ ראש אגף עתודות לישראל.

ממשרד רה"מ נמסר בתגובה: "המועסקת מסיימת את חוזה העסקתה, שהיה כפוף להחלטת הממשלה בנוגע ליוצאי אתיופיה ועסקה גם בתכנית 549 והוגדר מראש כחוזה זמני.

בנוגע למכתב העובדים, ממנכ"ל משרד רה"מ נמסר בתגובה: "משרד ראש הממשלה ימשיך לפעול באופן מקצועי לשיפור וקידום אגפיו השונים, למען המשך עשייה ועמידה ביעדו הרבים".

משרד ראש הממשלה יוסי שלי יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד