כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בשל העיכובים

כך תקבלו: רכבת ישראל תחלק פיצוי לנוסעי הרכבת

בשל העיכובים שחלו אתמול ושבגינם חלו שינויים בלוחות הזמנים של רכבות הנוסעים, יוטענו שני כרטיסי פיצוי עבור לקוחות שנסעו ברכבת, החל מהשעה 16:30 ועד חצות במועד זה | שימו לב, האפשרות לקבלת פיצוי תהיה בתוקף למשך 60 יום

כך תקבלו: רכבת ישראל תחלק פיצוי לנוסעי הרכבת
רכבת בישראל. אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

רכבת ישראל מודיעה היום (רביעי) כי בשל העיכובים שחלו אתמול ושבגינם חלו שינויים בלוחות הזמנים של רכבות הנוסעים, יוטענו שני כרטיסי פיצוי עבור לקוחות שנסעו ברכבת, החל מהשעה 16:30 ועד חצות במועד זה.

נסעתם באמצעות רב קו?

לצורך קבלת הפיצוי, יש להניח את הכרטיס במכונות לממכר הכרטיסים, המוצבות בתחנות הרכבת השונות ולבחור באפשרות "הטענת כרטיס שהוזמן", או בקופות הכרטיסים.

שימו לב, האפשרות לקבלת פיצוי תהיה בתוקף למשך 60 יום, החל מיום שני, 24.7.23. לאחר תום המועד, ניתן יהיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות באמצעות טופס מקוון

במידה ונסעתם בעזרת אפליקציה יש לפנות לשירות הלקוחות של רכבת ישראל בטופס מקוון.

כזכור, אתמול חלו שיבושים נרחבים ברכבת ישראל אותם הובילו המתנגדים לרפורמה המשפטית זאת בנוסף לתקלת מחשוב שהשביתה את תנועת הרכבות למשך חצי שעה.

ב"כח קפלן" התנועה שמובילה את ההפגנות נגד הרפורמה ערכו השבוע תדרוך לפעילים, בו נאמר: "אנו בימים דרמטיים וברגעים היסטוריים. מול ממשלה שירדה מהפסים ודוהרת לפרק את הדמוקרטיה, יש רק אותנו, האזרחים והאזרחיות שיכולים לבלום את רכבת הדיקטטורה. לכן נגיע בהמונינו מחר בשעה 16:30, למחאה חוקית, דמוקרטית, עיקשת, ואפקטיבית ברציפי חמש תחנות של רכבת ישראל: חיפה מרכז השמונה, בנימינה, הרצליה, תל אביב השלום, ותחנת לוד.

 

כסף פיצויים זיכוי חינם נוסעים רכבת רב קו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד