כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נגרם נזק לבית

מגלשת פינוי חירום של מטוס נפלה מגובה רב לתוך שכונת מגורים

מגלשת פינוי חירום של מטוס חברת יונייטד איירליינס נפלה ממטוס לתוך שכונת מגורים בשיקגו. המגלשה נפלה ממטוס בואינג 767 של יונייטד איירליינס. המשפחה המתגוררת בבית מסרה שהיא גילתה אותו בחצר האחורית שלהם

מגלשת פינוי חירום של מטוס נפלה מגובה רב לתוך שכונת מגורים
מטוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מגלשת פינוי חירום נפלה ממטוס של יונייטד איירליינס ונחתה בחצר האחורית של בית פרברי ליד נמל התעופה הבינלאומי או'הייר בשיקגו, כך אישר מינהל התעופה הפדרלי לרשת פוקס ניוז.

מינהל התעופה מסר כי מטוס בואינג 767 של יונייטד איירליינס, טיסת UAL 12, נחת ביום שני בשלום בנמל התעופה הבינלאומי שיקגו או'הייר עם הגעתו מציריך, שוויץ, לאחר הנחיתה עובדי התחזוקה ראו שחסרה מגלשת חירום בצד המטוס.

הטיסה לקחה 9 שעות ו-22 דקות, המטוס התכונן לנחיתה ומגלשת פינוי החירום נפלה לחצר האחורית של ביתם של לורה ופטריק דוויט בפרבר בשיקגו.

המשפחה אמרה שהיא גילתה אותו בחצר האחורית שלהם לאחר שנפלה ביום שני. פטריק סיפר לערוץ החדשות המקומי WLS-TV שבנו וחמיו אכלו ארוחת צהריים במטבח, כשהם שמעו "בום" חזק בשעה 12:15.

כאשר הם בדקו ממה הרעש, הם מצאו את המגלשה שגרמה נזק לבית המשפחה. בני הזוג דוויט אמרו שהמגלשת גרמה נזק לגג, ולעוד חלקים בבית. בני הזוג דוויט אמרו שמגלשת החירום גדולה יותר "ממכונית קטנה".

מגלשת החירום הגדולה לא פגעה באף תושב כשנפלה מהשמיים ביום שני אחר הצהריים. לאחר שבני הזוג דוויט גילו את המגלשת, הם גררו את המגלשה הכסופה לחצר הקדמית שלהם והתקשרו מיד למשטרת שיקגו. מחברת התעופה עדיין לא התקבלה תגובה.

יונייטד איירליינס שוויץ שיקגו מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד