י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אירוע חמור וחסר תקדים"

יו"ר הכנסת הורה להרחיק את יועצי 'העבודה'

בעקבות האירוע החמור וחסר התקדים אמש בוועדת החוקה שבו התפרצו עוזריהם ויועציהם של שלושה מחברי הכנסת של מפלגת 'העבודה' והטיחו דברי מחאה ביו"ר שמחה רוטמן, הורה יו"ר הכנסת אמיר אוחנה להרחיק את היועצים המתפרעים ממשכן הכנסת עד לסוף כנס הקיץ

יו"ר הכנסת הורה להרחיק את יועצי 'העבודה'
הצבעה וועדת חוקה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הורה להרחיק את היועצים הפרלמנטריים של חברי הכנסת ממפלגת 'העבודה' שהתפרצו אמש לתוך ועדת החוקה ומחו על חקיקת עילת הסבירות בצעקות רמות לעבר יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן.

מדוברות הכנסת נמסר, "נוכח אירוע הפרת סדר חמור ביותר שארע הערב (19/7) בדיוני ועדת החוקה, ע"י מספר יועצים פרלמנטריים ואשר כלל התפרעות, צעקות, השתלטות על מיקרופונים בוועדה ועוד; הנחה יו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה את קצין הכנסת להרחיק את היועצים המתפרעים ממשכן הכנסת עד לסוף כנס הקיץ".

עוד בנושא:

מופע מביש מבית 'העבודה' > מהומה בכנסת: העוזרים והיועצים התפרצו לעבר רוטמן • תיעוד

"במכתב ששיגר הערב קצין הכנסת, ניצב יובל חן, לחברי הכנסת גלעד קריב, מירב מיכאלי ונעמה לזימי מעסיקיהם של היועצים המעורבים, קבע קצין הכנסת כי מטרת ההתפרעות שתוכננה מראש הייתה להביא לשיבוש ואף להפסקת ההצבעות וכי מדובר באירוע חמור חסר כל תקדים שאין לעבור עליו לסדר היום". כך מדוברות הכנסת.

כזכור, יו"ר המפלגה ח"כ מרב מיכאלי, שיבחה אמש את אותם עוזרים ויועצים וכתבה: "גאה ביועצות וביועצים הפרלמנטריים של סיעת העבודה. הם עושים לילות כימים בכנסת ורואים מקרוב איך הקואליציה מחרבת את הדמוקרטיה הישראלית ומפוררת את העתיד שלהם כאן ונמאס להם לשתוק. בוועדה של רוטמן אין להם זכות דיבור – אבל את זכות הזעקה אי אפשר לקחת מהם. הצעירים והצעירות הללו הם שדרת ההנהגה העתידית של מדינת ישראל והם לא יתנו לקואליציית הקיצוניים הנוכחית לדרדר את ישראל לתהום".

בוועד היועצים והעוזרים הפרלמנטרים גינו את המעשה בכל תוקף.

מפלגת העבודה אמיר אוחנה יועצים פרלמנטריים הרחקה מהכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד