כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ואלו הפערים לדוגמה

ביקורת חריפה: "למה ישראל הכי יקרה לתיירים"

מגישת הרדיו ענת דוידוב פתחה בביקורת חריפה בתוכניתה על יוקר התיירות בישראל: "בפער ישראל הכי יקרה לתיירים מקומיים וזרים מבין 117 אתרי תיירות עולמיים - למה? ככה, כי אפשר"

ביקורת חריפה: "למה ישראל הכי יקרה לתיירים"
מטיילים ברמת הגולן צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

את טורה האישי היומי הקדישה מגישת התוכנית 'איפה הכסף' ברדיו 103, ענת דוידוב לנושא המוכר - יוקר החופשה בישראל:

מכירים את מחירי בתי המלון המוגזמים בישראל. מכירים את זה שאנחנו יקרים בפער כמעט מכל אתר תיירות פופולארי ברוב ערי העולם והאיים המבוקשים, למעט נגיד טוקיו, פריז, ניו יורק, הריביירה הצרפתית, סינגפור ולאחרונה גם מיקונוס שהפכה לעשירים בלבד.

אז עכשיו באה כותרת ידיעות ממון מהבוקר עם הנתון הבעייתי 'התיירות בישראל תקועה ולא מצליחה לשחזר את ההצלחה המדהימה של 2019'. תגידו קורונה, תגידו לא רוצים לעבוד בגלל שכר נמוך, תגידו פיגועים - הכל יחד נכון. אבל בסוף זה הכסף הגדול. העושק.

רוצים סוף שבוע באילת? 5,600 שקלים לזוג לשני לילות. יערות הכרמל המשובח? 4,300 שקלים לשני לילות לזוג באמצע השבוע בתל אביב מלון חמישה כוכבים באמצע השבוע יעלה לזוג לשני לילות בין 3,900 שקלים ל־5,900. ומנגד ברצלונה, שני לילות לזוג באמצע השבוע - כ־2,400 שקלים, מחיר דומה נימצא גם בלונדון, ובודאי שבאתונה, ברלין, טורקיה עם הכל כלול לכל המשפחה או קפריסין בכמה מאות שקלים.

אז מה שאמרו לממון מהחברה הממשלתית לתיירות הוא שצריכים לבנות בדחיפות עוד בתי מלון באילת לדוגמה, כדי שיהיה אפשר להוזיל את המחירים. אבל תגידו - קפריסין יותר גדולה? בפאפוס יש יותר מקום? אפילו בטוסקאנה החלומית זול יותר מישראל, בפער ישראל הכי יקרה לתיירים מקומיים וזרים מבין 117 אתרי תיירות עולמיים.

למה? ככה, כי אפשר. כי ישראל יקרה לנו, וזה לא הולך להשתנות בקרוב.

ביקורת חופשה תיירות בארץ תיירות בישראל נופש בישראל ענת דוידוב רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד