י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מנכ"ל משרד הפנים ביקר במטה זק"א ת"א

בכירי מערך החירום במשרד הפנים ומנכ"ל המשרד קיימו ישיבת היערכות בבסיס זק"א תל אביב כחלק מהיערכות לשעת חירום • מנכ"ל משרד הפנים: "זק"א הוא חלק מהמערך לשעת חירום"

מנכ"ל משרד הפנים ביקר במטה זק"א ת"א
אסף ברזינגר

כחלק מההערכות לשעת חרום, ביקרו ראשי משרד הפנים בבסיס זק"א בתל אביב. הביקור נערך בבסיס המתנדבים שבמתחם רידינג בתל אביב ועסק בהערכות גופי החרום לשעת חרום.

בסיור השתתפו מנכ"ל משרד הפנים ד"ר שוקי אמרני, וכן אנשי מערך החירום בראשות מר אלי רגב, מר אלי מועלם, מר שלמה נחום, ראש ענ"ף ז"ח ומר הרצל צדקי.

לאחר סיור במבנה ועמידה על הצרכים לצורך השמשתו בחרום באופן מלא נערכה ישיבת עבודה עם רב זק"א וח"ק ת"א הרב יעקב רוז'ה, מנכ"ל הארגון ר' צבי חסיד, סגן מפקד זק"א פקד מ' חיים לורבר, קמב"צ זק"א יצחק שינפלד, מפקד יחי' הג'יפים נחום קהלני ובעלי תפקידים בזק"א. כמו כן, השתתף בדיון קצין מז"פ מרחב ירקון רפ"ק אלי הורן.

בסיכום הדברים ציין מנכ"ל משרד הפנים ד"ר שוקי אמרני כי הוא הופתע מהיקף הפעילות והיכולות של הארגון וההיערכות הנכונה לקראת שעת החירום. "התרגשתי לראות ולהכיר מקרוב את פעילות זק"א ת"א. הם עושים עבודה שצריך עבורה הרבה תעצומות נפש, ומרגש לראות את מי שעוסק בכבוד האדם גם לאחר פטירתו. יש חשיבות למערכת הזאת ואסייע לכם בכל מאודי".

מנכ"ל זק"א ת"א ר' צבי חסיד: "זק"א ת"א נערך לשעת חירום וזאת כחלק מהיותו ארגון חיוני בשמירה על כבוד המת כמו גם בשירותי החילוץ וההצלה. שמחנו לארח את מנכ"ל משרד הפנים וצוות החירום במשרד במטרה לקדם את נושא ההערכות לטיפול בחללים בשעת חרום".

צילום: אסף ברזינגר


































זקא תל אביב מנכל משרד הפנים צבי חסיד ביכלר יחצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד