כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"צבר של אירועים"

עלייה "דרמטית" ברמת האיום על היועצת המשפטית לממשלה

יממה למחרת דבריו החריפים של השר דוד אמסלם נגד היועצת המשפטית לממשלה, בהם הגדיר אותה כי כסכנה ממשית למדינת ישראל, מתפרסמת חוות דעת לפיה חלה עליה דרמטית ברמת האיומים על חייה של גלי בהרב מיארה

עלייה "דרמטית" ברמת האיום על היועצת המשפטית לממשלה
הכניסה למשרד המשפטים צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

חוות דעת שהועברה בחודש האחרון למשרד המשפטים וללשכת היועמ"שית על ידי "גורמי ביטחון" הזהירה כי חלה עלייה "דרמטית" ברמת האיום על היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיראה. כך פורסם הבוקר (חמישי) ב'ישראל היום'. 

בחוות הדעת נכתב כי בעת האחרונה "בעקבות צבר של אירועים, חלה עליית מדרגה דרמטית ברמת האיום נגד היועצת, באופן שנקבעה לה רמת האיום הגבוהה ביותר". גורמי הביטחון הביעו חשש כי מקורביה של היועצת ייכנסו למעגל הפגיעה הפוטנציאלית.

נזכיר כי בנאום שנשא אתמול השר במשרד המשפטים דוד אמסלם במליאת הכנסת, הוא תקף את היועצת המשפטית לממשלה בהרב-מיארה על רקע המחאות ואמר: "הממשלה לא שולטת. אתמול סגרו את הרכבת, סגרו את נתב"ג. הכול בסדר. יש הלכה למעשה היום מרד בצה"ל - והיא? עושה פן ורול ולא רואה כלום. לא רואה, לא שומעת".

השר מהליכוד התייחס לישיבת הממשלה בנוגע להנחיות בנושא ההפגנות בה נטלה חלק היועמ"שית. "היא ביזתה את הממשלה כשהיא הגיעה לישיבת הממשלה. עד שלא נזיז אותה משם, צריך להזיז אותה אתמול. היא נזק ביטחוני. היא מהווה סכנה ממשית ליציבותה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית. נזיז אותה ותראה שכל מי שעובר על החוק - ייענש על פי חוק. עבריין? פועלים נגדו", אמר אמסלם.

שר המשפטים לשעבר גדעון סער כינה את דברי אמסלם "נאום הסתה מבחיל", כלשונו. "(אמסלם) חושף בגלוי את התוכנית להדחת היועצת המשפטית לממשלה", אמר. "המאבק הוא נגד שלטון שלא מוכן לשום מגבלה על כוחו וחותר להיות מעל לחוק. הסכנה למדינה היא הממשלה הקיצונית בתולדות ישראל, לא היועצת המשפטית שלה".

איום איומים גלי בהרב מיארה היועצת המשפטית לממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד