כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחזקת הרכב מתייקרת

מדד המחירים לצרכן: מה התייקר החודש בענף הרכב?

לפי מדד המחירים לצרכן של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ישנם שירותים מסוימים בתחום הרכב שהתייקרו: שיעורי הנהיגה התייקרו בשיעור של 1.3% וגם השכרת רכב התייקרה בשיעור של 1.3%

מדד המחירים לצרכן: מה התייקר החודש בענף הרכב?
מוצרי טיפוח לרכב של סונאקס צילום: אוטוגלים

להחזיק מכונית כידוע זה לא עניין זול: הטיפולים מתייקרים, גם ללמוד נהיגה זה לא זול וגם הדלק לא תמיד "מוזל". בדיוק לשם כך יש לנו את מדד המחירים לצרכן.

מדד המחירים לצרכן כשמו הוא: הוא מאפשר לנו לדעת עד כמה המחיר של שירותים וסחורות מסוימים התייקרו או הוזלו. מדוע זה חשוב? בגלל שלפעמים יש דברים מסוימים שאפשר לוותר עליהם.

נכון שדלק לאוטו תמיד צריך, אבל לא תמיד חייבים למשל לשטוף אותו. לפי מדד המחירים לצרכן של חודש יולי של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה יש שירותים מסוימים בתחום הרכב שבאמת התייקרו.

כך, לפי הנתונים אביזרי לטיפוח הרכב התייקרו בשיעור של 1.8%, זה ניחא, אז לא נעשה לרכב שלנו אמבט פעם בשבוע, אבל יותר מטריד מכך שיעורי הנהיגה התייקרו בשיעור של 1.3% וגם השכרת רכב התייקרה בשיעור של 1.3%.

בנוסף, מחירם של ביטוחי הרכב עלו ב 1.1%. המשמעות היא שכל השירותים האלה בתחום הרכב הם מעט יקרים יותר. מה אנחנו היינו עושים? במקרה הזה אם השירות הוא חובה ואנחנו לא יכולים בלעדיו, היינו מחכים מעט עם השירות או לסירוגין מתמקחים ומחפשים את האפשרות היותר זולה אם מדובר למשל בביטוח שאי אפשר בלעדיו.

 

צרכנות עליית מחירים הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ביטוח רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד