כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מותג סיני נוסף מצטרף

סינית נוספת בדרך לישראל: זיכיון יבוא לחברת SWM

חברת דלהום מוטורס אשר עוסקת גם ביבוא של אוטובוסים, מודיעה כי קיבלה את זיכיון היבוא של SWM הסינית. SWM עצמה נקלעה לקשיים ובשנת 1984 חדלה לפעול - אבל בשנת 2014 שבה לפעול ולייצר אופנועים, הפעם במימון סיני

סינית נוספת בדרך לישראל: זיכיון יבוא לחברת SWM
הכירו את G01 מתוצרת סאנווין הסינית - דוהר לישראל צילום: סאנווין

היצע הרכבים הסינים הזמינים לצרכנים בישראל הולך וגדל: דלהום מוטורס אשר עוסקת בין היתר ביבוא של אוטובוסים מודיעה כי קיבלה את זיכיון היבוא של SWM הסינית.

SWM עצמה החלה את דרכה דווקא כיצרנית אופנועים איטלקית אשר נוסדה בשנת 1971 על ידי פיירו סירוני ופאוסטו ורגאני. SWM עצמה נקלעה לקשיים ובשנת 1984 חדלה לפעול - אבל בשנת 2014 שבה לפעול ולייצר אופנועים, הפעם במימון סיני.

לאחר שנתיים הציגה החברה רכב ראשון אשר נקרא 7 X. הרכבים הראשונים של SWM אשר ייובאו לישראל יגיעו במסגרת נוהל סדרות קטנות, כלומר היתר אשר מאפשר ליבואני הרכב לייבא ארצה רכבים למרות שאין להם תקינה אירופית. זאת בזכות החרגה ספציפית למכוניות חשמליות מתוצרת סין אשר לא עומדות בדרישות החוקיות ליבוא של רכב לאירופה ולכן מותר לייבא מהם רק 400 יחידות בשנה.

לפי היבואנית דלהום, החל מאוקטובר 2023 צפויים להגיע לישראל כלי הרכב משני הסוגים, ובמהלך שנת 2024 האישורים יורחבו לתקינה מלאה. הדגמים הראשונים אשר יגיעו ארצה הם רכב הכביש שטח G01F והמסחרית של SWM אשר נקראת  x 30 L.

היבואנית טרם פרסמה מידע טכני אודות ה F 01 G- אך לפי פרסומים בסין  מדובר ברכב שלעת עתה אינו מיוצר בגרסה חשמלית אלא רק בגרסה המצוידת במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים.

 

זיכיון סין ייבוא רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד