כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קראה להשמדת ישראל

התלוננה על גזענות כי הורדה מהטיסה: והתברר כי עודדה אינתיפאדה שלישית

צעירה פלסטינית-אמריקאית פרסמה שרשור בטוויטר על חווית נסיעתה לישראל מארה"ב במהלכה אסרו עליה להעלות מחשב נייד או כל תיק למטוס בשל חששות ביטחוניים. היא התלוננה על גזענות, אך מתברר כי הגברת הפלסטינית אנטישמית, מעודדת טרור שקראה להשמדת ישראל

התלוננה על גזענות כי הורדה מהטיסה: והתברר כי עודדה אינתיפאדה שלישית
אילוסטרציה צילום: unsplash

צעירה פלסטינית-אמריקאית פרסמה שרשור בטוויטר על חווית נסיעתה לישראל מארה"ב במהלכה אסרו עליה אנשי חברת התעופה של אל על להעלות מחשב נייד או כל תיק למטוס בשל "חששות ביטחוניים". הצעירה התלוננה שרק היא לא יכולה לעלות מחשב נייד למטוס, וטענה לאפליה כי היא פלסטינית.

אך בהמשך השרשור היא סיפרה כי בבדיקה הביטחונית נאמר לה כי התגלה אצלה חומר בעייתי מבחינת האבטחה, שאריות אבקה שיכולה להיות חלק מחומר נפץ, החומר לא בהכרח חייב להיות מסוכן, לפעמים אנשים שנוטלים תרופות חזקות גם נתקלים בבעיות בבדיקות ביטחוניות.

לצעירה נאמר שהיא חייבת לעבור שוב את כל הבדיקות הביטחוניות, אך לבסוף היא הורדה מהטיסה. היא התלוננה על כך, אך נאלצה לטוס בחברה אחרת.

 

 

קראה לאינתיפאדה שלישית

היא טענה כי היא סבלה שעות של בדיקות בהשוואה לאחרים. דובר אל על דחה את טענות האפליה של האישה ואמר כי בדיקת המטען שלה עוררה "מספר התראות" שדרשו בדיקות ביטחוניות נוספות. "כל הפעולות נעשו על פי נהלי האבטחה והנחיות הגורמים המוסמכים לצורך שמירה על בטיחות המטוס וכל הנוסעים ומסיבות אלו בלבד", אמר הדובר ל'טיימס אוף ישראל'.

אך עד מהרה גולשים רבים כולל ארגון 'לעצור את האנטישמיות' הזכירו לגברת כי היא סורבה לעלות על הטיסה בשל התבטאויות קודמים שלה במדיה החברתית שתומכים בבירור בטרור והינם אנטישמיים.

הגברת קראה לאינתיפאדה שלישית, עודדה השמדת ישראל, כתבה כי "עזה הפכה ממחנה ריכוז אחד לגיא הריגה הגדול בעולם". והגיבה לאיש תקשורת בכיר כי "נתניהו הוא ההיטלר המודרני".

אל על אנטישמיות טוויטר טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד