כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צפו בתיעוד

בברית אצל פוסק הדור: הראב"ד של לשכת הפוסקים שימש כמוהל

בברית במעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך בשכונת הר נוף בירושלים שימש כמוהל הגאון רבי אהרן ברנסדרופר ראש בית הדין לשכת הפוסקים שקיבל את ברכתו הנלהבת של פוסק הדור ראב"ד העדה החרדית לרגל מינויו כראב"ד ביד"ץ 'לשכת הפוסקים' ארץ ישראל מיסודו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל. צפו בתיעוד

בברית אצל פוסק הדור: הראב"ד של לשכת הפוסקים שימש כמוהל
הברית אצל פוסק הדור צילום: באדיבות המצלם

שמחת הרית התקיימה במעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך בהר נוף בירושלים שם שימש כמוהל הראב"ד הגאון רבי אהרן ברנסדרופר ראש בית הדין 'לשכת הפוסקים' חתנו של בעל הקנה בושם הגאון האדיר רבי מאיר ברנסדרופר זצוק"ל והרב הבכיר בקהילת תולדות אהרן.

מדובר בשמחת הברית לנכד הרה"ח ר' אהרן סאמט מעסקני קהילת תולדות אהרן שד"ר המוסדות ויד ימינו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך.

מעמד לחיים לאחר הברית ביקש פוסק הדור לברך את הגר"א ברנסדרופר ולשבת לצידו לרגל מינויו לאב בית הדין המפורסם לשכת הפוסקים בעיר בית שמש בראשות המרא דאתרא הגאב"ד הג"ר נתן הכהן קופשיץ שקיבל את ברכתו של פוסק הדור ראב"ד העדה החרדית.

יצוין כי היכלי בתי הוראה והבד"ץ לשכת הפוסקים אשר בה נציגות לכל החוגים והעדות ביהדות החרדית שהוקם בזמנו על ידי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל וכשרעייתו של כ"ק אדמו"ר מתולדות אהרן נפטרה שלח אז מרן שר התורה את הגר"א ברנסדרופר עם מכתב ניחומים לאדמו"ר שהתרגש מאד. כזכור בחודש אלול האחרון שהרבי מתולדות אהרן קיבל את הקהל בעיר בית שמש עלו חברי הבד"ץ להתברך ב'שנה טובה' וביקשו מהרבי שיפציר בהגר"א ברנסדרופר לקחת את עול ההנהגה ולשמש כראש אב בית הדין הרבי התבטא לחברי הבד"ץ אשר עלו למעונו כי לו נאה כי לו יאה אשר רבי אהרן כל רז לא אניס ליה זאת לאחר הפצרת הגאב"ד הג"ר רבי נתן הכהן קופשיץ ברבי אהרן ברנסדרופר שיקבל את עול ההנהגה ואכן רבי אהרן קיבל על עצמו לשמש כראב"ד לאחר שהתבטא שאין מסרבין לגדול.

יו"ר מרכז גבוה להוראה ודיינות לשכת הפוסקים הרב עובדי'ה הומינר מוסר לאחר שהוקם בהצלחה גדולה ובסייעתא דשמיא בערים ביתר עילית ובית שמש כעת הייעד הבא אתרא קדישא מירון ובעיר החדשה חריש להקים רשת היכלי בתי הוראה עם טובי הרבנים וידועי שם אשר ישמשו להורות את דבר ה' זו הלכה לכלל החוגים והעדות ביהדות החרדית.

הגר''מ שטרנבוך הר נוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד