כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
למלא את החסר

הזדמנות שאסור להחמיץ: שליחי הגר"מ מאזוז עולים לציון הקדוש

בעוד שעות ספורות, הרב צמח מאזוז וחברי בית הדין משפט וצדק, ישאו תפילה מיוחדת בקבר יהודה בן יעקב - ניתן למסור שמות למעמד המיוחד • קרן השותפים שייסד ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, נקלעה למצוקה נוכח גל הפניות האדיר ופתחה בשל כך מגבית חירום אשר השותפים לה יזכו לברכת ותפילת צדיקי הדור 

הזדמנות שאסור להחמיץ: שליחי הגר"מ מאזוז עולים לציון הקדוש
הגר"מ מאזוז שליט"א צילום: Flash90

קרן עזרה וסיוע שותפים, הוקמה לפני שש שנים על ידי מרן ראש הישיבה שליט"א כדי לעזור ולסייע לאלפי משפחות נזקקות, אשר חלקן רעבות לפת לחם פשוטו כמשמעו.

השנה, נפתחה מגבית חירום מיוחדת בשל העלייה החדה שנרשמה בתחום יוקר המחיה ובצל ריבוי הבקשות שהביאו את הקופה לסף בלתי אפשרי אשר אילץ אותה להשיב ריקם את פני המשפחות הנזקקות.

רגע השיא של המיזם המיוחד יתקיים היום (ג') בעוד שעות ספורות, בתפילה מרוממת ומיוחדת עבור כלל השותפים והמסייעים.

עקב מצב בריאותו, הרב יתפלל מביתו על התורמים ושלוחיו, כאשר אחיו הגאון הרב צמח מאזוז וחברי בית הדין משפט וצדק ישאו תפילה מיוחדת בקבר יהודה בן יעקב.


לחצו כאן, תרמו לקרן ותזכו להיות מוזכרים בתפילת צדיקי הדור>>>



"הקרן לא עומדת בנטל", משתפים אותנו מנהלי העמותה בצער. "אין לתאר את התחושה של לעמוד מול משפחה שמתחננת על נפשה ואין לאל ידך להושיע. המצב קשה מנשוא, אין לנו יכולת להמשיך במפעל הכביר הזה, לא נוכל להשיב בחיוב לבקשות ותחנונים כשהקופה כלתה לגמרי, אין עוד מאיפה לתת".

"מאז שנפתחה ועד היום, תמכה ועזרה הקרן במענקים, הלוואות ועוד, בסכום כולל של כשמונה וחצי מיליון שקלים! העזרה למשפחות היא בלתי ניתנת להסבר. זה חיוך של ילדים בדרך לבית הספר, זוהי שמחה של משפחות שיוכלו להמשיך ולהתקיים, זה אושר של אמא שיודעת שיש לה איך ומה לתת לבן שלה".

אולם בעמותה מציינים, כי ישנן משפחות שלמרבה הצער, הפנייה לקרן הפכה עבורן לסיפור של אכזבה. "הכאב גדול מנשוא, הפניות הרבות נערמות על שולחן המערכת, יוקר המחיה, הריביות המתייקרות, ושאר ההוצאות שרק עלו ועלו ועלו, יצרו מצב שגם משפחות שעד כה יכלו להתמודד עם ההוצאות החודשיות ועם טיפולים והוצאות שנוספו, גם הן הצטרפו למכתבי הפונים לעזרת הקרן והן פשוט קורסות נוכחת המציאות הכואבת. הן ידעו שהקרן היא הכתובת שלהן, הן הגישו בקשה, ייחלו, קיוו, התפללו, התחננו, שרק תאושר להם עזרה כלשהי שתקים אותם על הרגלים ותעזור להם להמשיך ולהתקיים, אבל נאלצנו להשיב את פניהם ריקם וליצור אצלם אכזבה גדולה. זה כמובן לא נעשה מתוך מרצון חלילה, אלא מתוך השיקולים הכואבים ביותר, של משפחות אחרות שהיו זקוקות לסיוע הכספי הזה".

"אנחנו קוראים מכאן מתוך זעקת הלב: בואו תעזרו לנו למלא את החסר כדי שגם עבור אותן משפחות, הפנייה לקרן תהפוך לסיפור של הצלחה".

לחצו כאן, תרמו לקרן ותזכו בברכת צדיקי הדור>>>

עמותת נזקקים שותפים הגרמ מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!