כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"חיה משוחררת ומסוכנת"

לביאה מסתובבת מחוץ לברלין ומטיילת בעיר

לתושבים באזור מדרום לבירת גרמניה נאמר להישאר בבית. הרשויות מחפשות לביאה שמסתובבת חופשית. תושבים קיבלו הודעות באמצעות אפליקציות אזהרה. בין היתר, הם התבקשו שלא לצאת לטיולים ביערות ולהישאר בבתיהם או במכוניותיהם אם יראו את החיה

לביאה מסתובבת מחוץ לברלין ומטיילת בעיר
לביאה // אילוסטרציה צילום: pixabay

"חיה משוחררת ומסוכנת" החשודה כלביאה גדולה שנמלטה מגן החיות, נראתה ביום חמישי באזור פוטסדאם מדרום לבירת גרמניה, כך מסרה המשטרה.

הרשויות משתמשות במסוקים כדי לעקוב אחר מה שלדעתם היא לביאה וקראו לתושבים להישאר בבית, כך דיווח השידור הציבורי rbb. לפי העיתון הגרמני 'בילד' כוחות הביטחון השתמשו גם ברכב משוריין, מל"טים ומצלמות אינפרה אדום בחיפושים.

הלביאה שנצפתה. רשתות חברתיות

מהמשטרה נמסר כי גם מומחים וטרינרים וציידים נוטלים חלק במבצע למציאת החיה. דובר המשטרה אמר שמל"טים הופעלו גם כדי להימנע משיטת החיפוש הרגילה של הליכה ביער ברגל.

על פי הדיווחים, תושבים קיבלו הודעות באמצעות אפליקציות אזהרה. בין היתר, הם התבקשו שלא לצאת לטיולים ביערות ולהישאר בבתיהם או במכוניותיהם אם יראו את החיה. מהמשטרה נמסר כי קיבלו מידע על נוכחות החיה מעדי ראיה שצילמו אותה תוקפת והורגת חזיר בר.

הם אמרו שהם לא יודעים מאיפה החיה הגיעה, לאחר שבדקו בגני חיות, קרקסים ובתי מחסה לבעלי חיים, כולם אמרו שלא חסרה להם לביאה.

"פרסנו כוחות מאסיביים במקום כדי להגן על האוכלוסייה", אמר דובר המשטרה.

ברלין גרמניה משטרת גרמניה לביאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד