כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ומה דעת הציבור על הסרבנות

האם תמונת המנדטים משתנה? סקר חדש

על פי סקר חדש שפורסם בחדשות 13, מפלגת המחנה הממלכתי ממשיכה להוביל, עם זאת גם מפלגת הליכוד מתחזקת. לאור מחאת הטייסים, 57% מהנשאלים מתנגדים להפסקת התייצבותם לשירות מילואים

האם תמונת המנדטים משתנה? סקר חדש
ראשי המפלגות צילום: צלמי פלאש 90

לקראת העברת החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה שניה ושלישית בשבוע הבא בכנסת, סקר מנדטים חדש שפורסם הערב (חמישי) מעלה כי מפלגת המחנה הממלכתי ממשיכה להוביל, עם זאת גם מפלגת הליכוד מתחזקת.

על פי הסקר שנערך ע"י הפרופ' קמיל פוקס ופורסם ב'חדשות 13': לו הבחירות היו נערכות היום: 'המחנה הממלכתי' בראשות בני גנץ היתה המפלגה הגדולה בכנסת עם 29 מנדטים, אחריה 'הליכוד' עם 26, 'יש עתיד' של יאיר לפיד יורדת ל-21, ש"ס - 9, יהדות התורה - 7, רע"מ של מנסור עבאס - 6, 'הציונות הדתית' של סמוטריץ' עם 6, 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן - 6, 'עוצמה יהודית' של בן גביר - 5, חד"ש-תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי - 5, 'העבודה', 'מרצ' ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.

מפת הגושים: הממשלה הנוכחית עם 53 מול 62 של הממשלה הקודמת. חד"ש-תע"ל עם 5 מנדטים.

משתתפי הסקר נשאלו גם האם יהיו מוכנים להצעת הפשרה של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ: 37% מהמשיבים מתנגדים להצעתו לעומת 35% שתומכים.

לאור מחאת הטייסים, 57% מהנשאלים מתנגדים להפסקת התייצבותם לשירות מילואים לעומת 34% שתומכים בכך. בנוסף, 41% מהנשאלים מתנגדים לביטול עילת הסבירות בנוסח המוצע כעת להצבעה לעומת 36% שתומכים בביטול עילת הסבירות בנוסח הנוכחי.

לאור האירועים האחרונים: 59% מהנשאלים סבורים כי נתניהו דואג יותר לגורלו האישי מטובת המדינה לעומת 28% שסבורים כי נתניהו דואג יותר לטובת המדינה מגורלו האישי.

סקר מנדטים עילת הסבירות מילואים קמיל פוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד