י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
זעם בקהילה היהודית

מחוקק בריטי מאשים את ישראל בהרג ילדים פלסטינים

חבר פרלמנט בבריטניה האשים את ישראל בהרג ילדים פלסטינים במבצעים צבאיים השנה. "בשנת 2023 עשרות ילדים פלסטינים נהרגו בפעולות צבאיות ישראליות", אמר. הוא לא ציין כי "הילדים" הללו טרוריסטים בני 16   

מחוקק בריטי מאשים את ישראל בהרג ילדים פלסטינים
חמושים פלסטינים בג'נין צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

חבר שמרני בפרלמנט של בריטניה האשים את ישראל בהרג ילדים פלסטינים במבצעים צבאיים השנה. פול בריסטו, נציג של אזור פיטרבורו, אמר את הדברים השקריים בבית הנבחרים במהלך ישיבה של שאלות על אירועים מחוץ לבריטניה.

"בשנת 2023 עשרות ילדים פלסטינים נהרגו בפעולות צבאיות ישראליות", אמר בריסטו בנאום מלא בשקרים לעברו של שר החוץ הבריטי. הוא לא ציין כי "הילדים" הללו הם טרוריסטים בני 16 או 17 שלקחו חלק בפעילות טרור.

"לעולם לא נהיה חסינים מפני מקרי המוות האלה, והטרגדיה של מקרי המוות האלה", המשיך בריסטו. "האם השר יסכים איתי, ויפציר בממשלת ישראל לגלות חמלה ואיפוק ולדרבן את כל הצדדים לשים כבוד לחיי אדם במקום הראשון?".

ארגונים יהודיים הגיבו על השקרים: ,הערותיו של חבר הפרלמנט השמרני פול בריסטו מטעות ביותר ומעוררות רושם מוטעה שהצבא הישראלי מכוון בכוונה למה שנקרא ילדים. האמת היא שהצעירים שמתו הם חברים בארגוני טרור פלסטינים, הנושאים נשק בכוונה להרוג ישראלים. בעוד שכל מקרי המוות הם טרגיים, אלה מתרחשים בהקשר של הגנה עצמית", אמר יו"ר האסיפה היהודית הלאומית, גארי מונד.

"חיוני לציין שמה שנקרא 'ילדים' המוזכרים על ידי מר בריסטו הם, בגדול, בני נוער שהם חברים מן המניין בארגוני טרור פלסטינים. לישראל, כמו לכל מדינה ריבונית, יש את הזכות והאחריות להגן על אזרחיה מפני חמושי טרור ולשמור על ביטחון מול איומים מתמשכים", הוסיף.

 

ג'נין בריטניה פלסטינים טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד