כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אלפי מיילים דלפו

האקרים סינים פרצו לחשבון האימייל של שגריר ארה"ב

האקרים מסין פרצו לחשבון הדוא"ל של שגריר ארה"ב בסין, ניקולס ברנס, כחלק מנסיון לאיסוף מודיעין. ההאקרים פרצו גם לחשבון האימייל של עוזר מזכיר המדינה למזרח אסיה, שנסע לאחרונה עם מזכיר המדינה אנטוני בלינקן לסין

האקרים סינים פרצו לחשבון האימייל של שגריר ארה"ב
תחליפו את הסיסמאות למצלמה צילום: מתוך קמפיין מערך הסייבר

האקרים מסין פרצו לחשבון הדוא"ל של שגריר ארה"ב בסין, ניקולס ברנס, כחלק מנסיון ממוקד לאחרונה לאיסוף מודיעין, כך אמרו ל-CNN שלושה פקידים אמריקאים הבקיאים בעניין. ההאקרים הגיעו למאות אלפי מיילים של ממשלת ארה"ב.

ההאקרים ניגשו גם לחשבון האימייל של דניאל קריטנברינק, עוזר מזכיר המדינה למזרח אסיה, שנסע לאחרונה עם מזכיר המדינה אנטוני בלינקן לסין. ההאקרים חדרו גם למיילים של שרת המסחר ג'ינה ריימונדו.

ה'וול סטריט ג'ורנל' מדווח כי נראה שחשבון הדואר האלקטרוני של שר החוץ אנטוני בלינקן לא נפרץ, וגם לא אלה של היועצים הבכירים שלו. במקום זאת, נראה שההאקרים מתמקדים במספר קטן של פקידים בכירים האחראים על ניהול היחסים בין ארה"ב לסין.

"מסיבות אבטחה, לא נשתף מידע נוסף על אופי והיקפו של תקרית אבטחת סייבר זו בשלב זה", אמר דובר מחלקת המדינה. "המחלקה עוקבת באופן רציף ומגיבה לפעילות מדאיגה ברשתות שלנו. החקירה שלנו נמשכת, ואיננו יכולים לספק פרטים נוספים בשלב זה".

המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן סירבה להגיב.

 

אימיילים פריצת סייבר סין ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד