כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
18 חודשים על תנאי

10 ימי מאסר ליהודי בגין לקיחת דגל פלסטיני מדוכן

יהודי אורתודוקסי מאיזור קליבלנד נידון ל-10 ימי מאסר ו-18 חודשי מאסר על תנאי בגין לקיחת כרזה פרו-פלסטינית מקבוצת סטודנטים באוניברסיטה מקומית. האוניברסיטה אסרה עליו להיכנס לקמפוס בשל התנהגותו

10 ימי מאסר ליהודי בגין לקיחת דגל פלסטיני מדוכן
אלכסנדר פופיבקר צילום: פייסבוק

אב אורתודוקסי מאזור קליבלנד נידון ל-10 ימי מאסר בפועל ו-18 חודשי מאסר על תנאי בגין לקיחת כרזה פרו-פלסטינית מקבוצת סטודנטים באוניברסיטה מקומית. גזר הדין שניתן ביום רביעי האחרון, הגיע לאחר תלונה מצד סטודנטים שטענו כי האיש הפרו-ישראלי, אלכסנדר פופיבקר, הטריד אותם.

פופיבקר, שיפוצניק ותושב קליבלנד הייטס, הואשם בגניבה בינואר האחרון על נטילת הדגל מארגון "סולידריות למען זכויות אדם פלסטיניים", קבוצת סטודנטים באוניברסיטת קליבלנד סטייט.

אך עונש המאסר של פופיבקר הושעה, והוא כנראה לא יצטרך לרצות אותו עד לאחר סיום תקופת המבחן שלו 18 חודשים, הוא גם נדרש להשתתף בשיעורי "ניהול כעסים". האוניברסיטה גם אסרה עליו להיכנס לקמפוס בשל התנהגותו.

פופיבקר אמר לסוכנות הידיעות היהודית JTA כי גזר הדין הוא "חמור ובלתי סביר" והוא "נבעה מטענות שווא של האוניברסיטה וכי אני איסלאמופובי".

אלכסנדר פופיבקר כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אני אסיר תודה לאשתי ולבנים שהיו לצידי לאורך כל החוויה הלא נעימה הזו. תודה לחברים שעמדו איתי היום, 18 חודשים על תנאי על הורדת שלט גזעני. השופט חושב שצריך לסבול "דעות" רצח עם באוניברסיטאות ציבוריות. כמעט נכנסתי לכלא ל-10 ימים".

קליבלנד פלסטינים מאסר על תנאי מאסר בפועל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד